2009-11-19, 13:22
Medlem
Carl Serungs avatar
Tänk vad läckert att vara helt svartklädd likt en ninja och smyga runt i folks trädgårdar och uträtta sina behov där.

Nån som provat detta?
Citera
2009-11-20, 05:53
Medlem
Lillaas avatar
Detta är helt klart något jag ska testa. På yngre dagar älskade jag att smyga på folk både hemma och ute på stan.

Något som jag tycker skulle vara riktigt häftig skulle vara att samla ihop 5~ personer alla iklädda svarta kläder, rånarluvor/kevlarhjälm samt ett tufft softairgun vapen (detta kanske?) för att sedan dra ut på natten och "leka" att man är NI eller någon annan häftig styrka och då smyga förbi folk på busshållplatser och liknande för att se deras reaktioner. Kanske filma alltihopa? Allt ska helst ske på en liten ort där närmaste polis skall vara 1-1½ timme borta.
Citera
2009-11-20, 06:00
Medlem
antonivanssons avatar
Och jag ser att alla bidrar sitt bästa till att skapa ett tryggt och trevligt Sverige...

Vad är det för fel på er? I ena tråden är det ett jävla tjat om invandrare som rånar och våldtar, springer med soft airguns, kastar ägg, pratar för högt och ser fel ut.
I nästa diskuterar man hur man kan göra allt det själv.

Ja jag vet att det är mest 13åringar som sitter här, men jag blir jävligt arg på era föräldrar som inte uppfostrar er bättre.

Och JA jag vet att jag är på Flashback, stället där ALLA får tycka vad de vill och yttra det - även jag, och det finns ingen specifik flashbackpersonlighet gjord av ett paket med åsikter och politik, för om ni påstår det är ni alla självutnämnda osjälvständiga sektmedlemmar. Och det är ni väl inte?
Gör nån nytta för nån nu i stället. Ut och visa hur ni vill ha det i världen i stället. Skapa nåt bra för fan, va en bra människa.
Citera
2009-11-20, 06:09
Medlem
Lillaas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av antonivansson
Och jag ser att alla bidrar sitt bästa till att skapa ett tryggt och trevligt Sverige...

Vad är det för fel på er? I ena tråden är det ett jävla tjat om invandrare som rånar och våldtar, springer med soft airguns, kastar ägg, pratar för högt och ser fel ut.
I nästa diskuterar man hur man kan göra allt det själv.

Ja jag vet att det är mest 13åringar som sitter här, men jag blir jävligt arg på era föräldrar som inte uppfostrar er bättre.

Och JA jag vet att jag är på Flashback, stället där ALLA får tycka vad de vill och yttra det - även jag, och det finns ingen specifik flashbackpersonlighet gjord av ett paket med åsikter och politik, för om ni påstår det är ni alla självutnämnda osjälvständiga sektmedlemmar. Och det är ni väl inte?
Gör nån nytta för nån nu i stället. Ut och visa hur ni vill ha det i världen i stället. Skapa nåt bra för fan, va en bra människa.

Inget av det jag markerade med fet stil har någon här i tråden sagt att h*n har gjort eller tänker göra. Det jag skrev om softairguns har jag inte gjort och kommer förmodligen inte göra det heller, men skulle vara kul att se hur personer reagerar när det händer som jag skrev.

Citat:

Ja faktiskt, då det har nämnts flera gånger hur de som faktiskt gör det som tråden beskriver, enkelt skulle kunna avvärja flera brottsliga handlingar
Senast redigerad av Lillaa 2009-11-20 kl. 06:12.
Citera
2009-11-20, 06:12
Medlem
antonivanssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lillaa
Inget av det jag markerade med fet stil har någon här i tråden sagt att h*n har gjort eller tänker göra. Det jag skrev om softairguns har jag inte gjort och kommer förmodligen inte göra det heller, men skulle vara kul att se hur personer reagerar när det händer som jag skrev.

KUL?? Varför tycker du att det är kul att skrämma folk? Hur fan tror du att en människa reagerar när de tror att de är hotade till livet? Orkar inte ens förklara allt det uppenbara för dig. Skärp dig för fan. Och skäms!
Citera
2009-11-20, 06:13
Medlem
Lillaas avatar
Citat:
KUL?? Varför tycker du att det är kul att skrämma folk? Hur fan tror du att en människa reagerar när de tror att de är hotade till livet? Orkar inte ens förklara allt det uppenbara för dig. Skärp dig för fan. Och skäms!

Och du tror att en person känner sig hotad till livet när man smyger förbi personen, som att man inte ens ser den?
Citera
2009-11-20, 06:19
Medlem
antonivanssons avatar
Citat:
Något som jag tycker skulle vara riktigt häftig skulle vara att samla ihop 5~ personer alla iklädda svarta kläder, rånarluvor/kevlarhjälm samt ett tufft softairgun vapen för att sedan dra ut på natten och "leka" att man är NI eller någon annan häftig styrka och då smyga förbi folk på busshållplatser och liknande för att se deras reaktioner. Kanske filma alltihopa? Allt ska helst ske på en liten ort där närmaste polis skall vara 1-1½ timme borta.

Det är svårt att reagera om man inte ser er, så det är uppenbart att du inte tänkte gömma dig.
Varför polisen ska finnas långt bort är en annan fråga som ett ljushuvud som du kanske inte visste varför du tänkte ut.
God natt.
Citera
2009-11-20, 06:26
Medlem
Lillaas avatar
Citat:
Det är svårt att reagera om man inte ser er, så det är uppenbart att du inte tänkte gömma dig.
Varför polisen ska finnas långt bort är en annan fråga som ett ljushuvud som du kanske inte visste varför du tänkte ut.
God natt.

Nej jag tänkte inte gömma mig, det framgår väl ganska tydligt då man ska "smyga förbi" alltså på huk ut med vägkanten på andra sidan där personen sitter eller liknande. Ungefär som denna bilden http://www.military.cz/special_forces/ST6/training.jpg, fast som jag skrev på andra sidan vägen och på huk.

Angående polisen så kan det ju vara för att det skulle vara ett helvete att förklara vad fan man sysslar med.

God natt. Och slut med Off-topic för min del.
Citera
2009-11-20, 10:14
Medlem
Meneross avatar
TS har inspirerat mig. Såhär i de mörka vintertiderna måste ju det här testas!

Har alltid tyckt det varit roligt/intressant att "spionera" på folk, kanske lite omoraliskt dock.

Citat:
Något som jag tycker skulle vara riktigt häftig skulle vara att samla ihop 5~ personer alla iklädda svarta kläder, rånarluvor/kevlarhjälm samt ett tufft softairgun vapen för att sedan dra ut på natten och "leka" att man är NI eller någon annan häftig styrka och då smyga förbi folk på busshållplatser och liknande för att se deras reaktioner. Kanske filma alltihopa? Allt ska helst ske på en liten ort där närmaste polis skall vara 1-1½ timme borta.

Hoppas verkligen att ni INTE gör det här, då airsoft redan är en sport som många inte gillar, just pga att det är "på riktigt". Att springa runt med airsoftvapen på stan är INTE schysst mot oss som vill ha kvar sporten.
Senast redigerad av Meneros 2009-11-20 kl. 10:16.
Citera
2009-11-20, 12:39
Medlem
moliss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Meneros
TS har inspirerat mig. Såhär i de mörka vintertiderna måste ju det här testas!

Har alltid tyckt det varit roligt/intressant att "spionera" på folk, kanske lite omoraliskt dock.

Hoppas verkligen att ni INTE gör det här, då airsoft redan är en sport som många inte gillar, just pga att det är "på riktigt". Att springa runt med airsoftvapen på stan är INTE schysst mot oss som vill ha kvar sporten.

Håller med, man kan skippa vapnen tycker jag faktiskt. Bara man har rysk gasmask och övrig militärmundering som finns att köpa på garderoben.se så går det minst lika bra
Citera
2009-11-24, 23:49
Medlem
becauses avatar
Någon som provat att smyga ut på natten o spela död vid en gata för att sedan hoppa upp och skrämma personer som kommer nära? Vore sjukt kul och se
Citera
2009-11-25, 02:04
Bannlyst
Jag skall utan tvekan börja vinka så fort jag är ensam och det är mörkt ute. tex innan man drar ner persiennerna. eller skrika "flash" så fort jag känner minsta obehag... hehe
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in