Citat:
Ursprungligen postat av Malik
ledsen att bumpa tråden, men det är ju rätt ämne så att säga och det är fler än trådstartaren som är intresserad. Personligen undrar jag om nån har koll på Gästrike- hälsingenationen? Eller norrlands?
GH är ganska liten och tråkig, inte mycket som händer där. Norrlands är den största nationen och lite mer drag där. Som jag fattat det är det typ Stockholms, Värmlands, Snerikes eller Norrlands som gäller, även de många väljer. Du får gratis inträde på nationen du är medlem i, samt lite annat beroende på aktivitet vilket jag har skitdålig koll på. I övrigt finns vissa nationer som har bra lägenheter man kan få köa till. Norrlands och Snerikes vet jag har. De andra har säkert lägenheter mer eller mindre.
Vad du väljer beror helt på hur involverad du har lust att vara, och vad du har för intressen med mera. Personligen bryr jag mig inte om studentlivet så mycket, jag går endast ut på nationer, typ Värmlands, Snerikes och Stockholm och krökar billigt då och då. I sådant fall kvittar det vilken nation du väljer, ta någon av dom så får du gratis inträde