Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2009-08-16, 15:54
Bannlyst
min dator har ballat ur helt nu! fick datorn av en kompis för ett halvår sen kanske och hårddisken var bara på 50 gb så jag köpte till en extern på 500 gb och flyttade över alla musik/bild/film mappar från datorn och lagrade allt på den externa hårddisken. allt funkade fint tills en dag för nån månad sen då jag inte kunde öppna itunes längre för att datorn "inte kunde hitta mappen iTunes i den förvalda mappen musik"
pangbomkrash.
jag flyttade tillbaka mappen musik till originalplatsen C:\Documents and Settings\Mina Dokument och ominstallerade itunes och inget funkar fortfarande!
jag funderar på att omformatera men eftersom datorn är begagnad har jag inte xp skivan till det.
några bra råd?
Citera
2009-08-16, 16:03
Medlem
ivanrebroffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kentay
min dator har ballat ur helt nu! fick datorn av en kompis för ett halvår sen kanske och hårddisken var bara på 50 gb så jag köpte till en extern på 500 gb och flyttade över alla musik/bild/film mappar från datorn och lagrade allt på den externa hårddisken. allt funkade fint tills en dag för nån månad sen då jag inte kunde öppna itunes längre för att datorn "inte kunde hitta mappen iTunes i den förvalda mappen musik"
pangbomkrash.
jag flyttade tillbaka mappen musik till originalplatsen C:\Documents and Settings\Mina Dokument och ominstallerade itunes och inget funkar fortfarande!
jag funderar på att omformatera men eftersom datorn är begagnad har jag inte xp skivan till det.
några bra råd?

Prova slå av och på strömmen på externa? (Förutsatt att det är en "extern" strömförsörjning)
Citera
2009-08-16, 16:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ivanrebroff
Prova slå av och på strömmen på externa? (Förutsatt att det är en "extern" strömförsörjning)
jorå har redan provat det, har hållt på med det här i nån månad nu så
Citera
2009-08-19, 18:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kentay
pangbomkrash.
några bra råd?
Vill du ha xp skiva? Piratebay finns, mininova, kickasstorrents, torrentz.eu (inte säker om det är torrents.eu eller torrentz.eu). Massor av mer. Lycka till!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in