Ominstallerade min dator, försöker nu installera MSN igen....hittar bara nya Essential att ladda ner vilket ej funkar för jag ej har SP 2 installerat...
Försöker installera både SP1 och 2 både genom windows update och genom hemsidan. Men det funkar fan inte.
Har Vista, de som kom med datorn, kanske 3år gammalt.
Hjälp. Antingen med att fixa SP eller hitta något gammalt msnversion då eftersom de ej verkar funka att installera service packs.
fick ett meddelande om att jag måste uppdatera. när jag kollar står det inget om uppdateringen, skulle gärna vilja veta vad det är så jag inte kör in hela live-kitet el nått annat konstigt, går det att få fram?
fick ett meddelande om att jag måste uppdatera. när jag kollar står det inget om uppdateringen, skulle gärna vilja veta vad det är så jag inte kör in hela live-kitet el nått annat konstigt, går det att få fram?
Starta om datorn så syns det vad det är för något. Får samma när jag låter datorn gå i strömsparläge och sen startar upp den för att kolla om det finns några uppdateringar till OS så troligen en bugg ifrån M$ när det gäller Win7.
Starta om datorn så syns det vad det är för något. Får samma när jag låter datorn gå i strömsparläge och sen startar upp den för att kolla om det finns några uppdateringar till OS så troligen en bugg ifrån M$ när det gäller Win7.
Omformaterade min dator igår och installerade windows 7 64bit system.. Får en skum error code i windows update ; "WindowsUpdate_8024402F" "WindowsUpdate_dt000"
Någon som har en lösning på detta? Google verkar inte ens veta!
Uppdaterar ni allt som Windows Update föreslår?
Finns det någon anledning att välja och vraka och inte installera allt som föreslås, eller är det bara att ställa in datorn på automatisk uppdatering så fort det finns något att installera?
Generellt sätt kan du uppdatera allt. Det mesta är buggfixar eller säkerhetsuppdateringar.
Vissa uppdateringar har med att kontrollera om din Windows-version är "genuin". Har du ett piratkopierat OS så är kanske de uppdateringarna inte att föredra.
Men generellt sätt så installera alla uppdateringar.
Definitivt inte allt.
Det kommer bl a med en massa uppdateringar till drivrutiner, där det i en del fall INTE funkar med de nya som släpps via Microsoft.
Har man t ex optimerat grafikdrivrutiner för just sitt grafikkort och de program som har specifika krav på detta, så skall man absolut inte ersätta dessa med de som släpps via Microsoft.
Se bara hur många här inne på forumet som gnäller när deras spel plötsligt inte går lika smidigt som tidigare.
Samma sak gällande annan kringutrustning. Det är dessutom inte helt lätt att backa till en äldre version på en drivrutin i en del fall.