2003-12-15, 14:34
Medlem
maniacs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mr_evil
Ja men om man vill hålla på och gräva och smaka som Rocco gör?

Samma sak där. Du är väl medveten om vilket hål du "gräver och smakar" från? Lapar man i arslet så ska man vara medveten om att det KAN finnas bajs där som man får smaka på. Inte hela världen tycker jag, den som ger sig in i leken får leken tåla.

Därmed inte sagt att jag gillar att äta bajs, men man ska ju inte bli förvånad om det smakar skit när man slickar någon i röven
Citera
2003-12-15, 16:31
Medlem
Säkre Sammys avatar
Hmm, kommer ihåg en "instruktionsfilm" som jag såg hos en kompis. Det går ut på att du har en champangeflaska som du stoppar upp i prutten på henne (?) och skakar om. Sen sprutar det ut. I filmen var det en kille och en tjej som drack det när det sprutade, vet dock inte om detta behövs. Kan inte tala för om det blev rent men jag har aldrig sett brun champange å andra sidan...
Citera
2003-12-15, 20:48
Medlem
kisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Säkre Sammy
Hmm, kommer ihåg en "instruktionsfilm" som jag såg hos en kompis. Det går ut på att du har en champangeflaska som du stoppar upp i prutten på henne (?) och skakar om. Sen sprutar det ut. I filmen var det en kille och en tjej som drack det när det sprutade, vet dock inte om detta behövs. Kan inte tala för om det blev rent men jag har aldrig sett brun champange å andra sidan...

Mums, gott nytt år!
Citera
2003-12-16, 20:40
Medlem
johnjohns avatar
Hon ska tvätta muffen och rrrrröfven sedan är det bara att stiga in, lite glidmedel skadar dock inte.
Citera
2003-12-17, 11:44
Medlem
brandmans avatar
Varför ska du in i det hålet och gräva om du inte kan ta konsekvenserna av det?
Citera
2003-12-17, 19:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kisen
Mums, gott nytt år!

Haha!
Citera
2003-12-17, 19:27
Medlem
Det säkraste är väl en stund efter att hon har bajsat och är renduschad. Då ska det inte va något problem att knulla och slicka.

Fast om du ska in o gräva halvvägs upp till magen så kanske du stöter på sådana problem. Själv är jag inte riktigt så storväxt.
Citera
2003-12-17, 20:55
Medlem
L_BRUCEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av westfling
Fast om du ska in o gräva halvvägs upp till magen så kanske du stöter på sådana problem. Själv är jag inte riktigt så storväxt.

Inte det...

Annars så verkar det ju som om kuklängden här på FB kan jämföras med "storfiskaren" och hans armar som inte räcker till...
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in