2009-08-20, 10:43
Medlem
yantras avatar
umm vadå för en vecka sedan? spice har ju varit klassat iaf 3-4 veckor?
Citera
2009-08-20, 17:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av yantra
umm vadå för en vecka sedan? spice har ju varit klassat iaf 3-4 veckor?
Nej, det klassas den 15 september.
Citera
2009-08-20, 17:39
Bannlyst
Inte lätt och vara liten.. Va snälla nu grabbar dom kommer säkert visa denna tråd för resten av moppe gänget nere vid kiosken.
Citera
2009-08-20, 18:09
Medlem
Sandozs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drommalom
Sorry OP men man skriver inte tripp/rusrapporter på lagliga droger, en oskriven regel här på FB.

Jag tycker att det borde vara precis tvärtom. De flesta narkotikaklassade ämnen finns det massvis med rapporter om, vem fan vill läsa ännu en jävla beskrivning av ett tjackrus?

Däremot vore det ytterst intressant med rapporter om bland annat fenetylaminerna 2C-P, DON, 3-Desoxy-MDA samt tryptaminerna 4-AcO-DPT och 5-MeO-DET som alla är oklassade.
Citera
2009-08-20, 22:21
Medlem
gazms avatar
Följ doseringen har man hört innan
Citera
2009-08-20, 23:13
Medlem
Jocke11s avatar
Förstår mig inte på alla som säger att spice skulle vara en så lätt drog, tror seriöst att den kan vara värre än the real deal.
Citera
2009-08-21, 14:27
Medlem
Ni borde skämmas
Citera
2009-08-21, 14:50
Medlem
Spritpennas avatar
Order! ORDER I SAY!

Sommarlovet är snart slut, bara nån vecka kvar, sen lugnar det ner sig med kidsen igen. Have patience my brothers.

För övrigt så var rapporten hemsk. Så det kvittar ju hur gammal du är, du suger ändå häst när det kommer till rapportskrivning.
Citera
2009-08-21, 16:18
Medlem
Drommaloms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gunja
Jaha, så om CB-rörelsen lyckas få igenom en legalisering, innebär det att man inte får skriva om det på flashback längre? Det kanske inte är tillräckligt coolt när det är lagligt? Idiot.

Va? Vart kom den ifrån?

Snackar ju inte om legalisering eller nåt liknande, bara att denna snubben inte ska röka CB eftersom han fick en helt galen jävla tripp på vanligt spice.

Lugna ner dig.
Citera
2009-08-21, 18:56
Medlem
SpirituzSanctis avatar
Det var jhu inte ens en tripp!!!!!!!!! en tripp är när man njuter av det eller är i en annan värld, och inte då man mår dåligt och vill till sjukhuset!
Allt är psykiskt! om jag hade varit dig(TS(som tur är jag inte det)) så hade jag bara lagt mig på rygg på marken och bara kollat upp mot himlen.
Vad hade du förväntat dig för effekt av spice? ts? testa och ta xtasy eller nått liknande ist! men kom inte och skriv en rapport om det. ("jag kände hur hela min kropp blev varm och gosig, jag bara flög fram! Hjälp vad händer! detta är inte normalt! jag måste till sjukhuset!!) hehe du skulle bara veta vad våra kroppar kan göra(specielt hjärnan som är vår största muskel.).
Vi ska inte behöva vara rädda när vi tar något då det är meningen med att man får nån form av effekt!
Därför ska inte sånna som dig knarka då ni inte har en anning om vad ni håller på med!
Som dom 2 tjejerna inte för längesen som beställde hem svamp från holland och snea totalt, ambulansen och polisen hittade dom ute i snön. VAD FAN TROR NI HÄNDER om man tar svamp utan att ha den minsta anningen om effekten! Ska man knarka så ska man förstå att man kommer att vara borta från värkligheten en stund, presis som att resa nånstans... Ser man en död kille på golvet efter att ha tagit svamp så ska man inte tänka" SHIEET! det ligger en död männsika på mitt jävla golv. HJÄLP!".. ist gå fram och peta på han eller nått. ta det som en erfarenhet!
Som sagt, våra hjärnor är riktigt potenta..

Peace V
Citera
2009-08-21, 19:16
Medlem
Sandozs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drommalom
Va? Vart kom den ifrån?

Snackar ju inte om legalisering eller nåt liknande, bara att denna snubben inte ska röka CB eftersom han fick en helt galen jävla tripp på vanligt spice.

Lugna ner dig.

Nej, i ditt förra inlägg påstod du att det är en oskriven regel på FB att man inte skriver rusrapporter om lagliga droger.
Senast redigerad av Sandoz 2009-08-21 kl. 19:18.
Citera
2009-08-21, 23:37
Medlem
Drommaloms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sandoz
Nej, i ditt förra inlägg påstod du att det är en oskriven regel på FB att man inte skriver rusrapporter om lagliga droger.

Haha det asså

Får rätta mig då, menade rökmixar
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här