2015-11-12, 14:51
Medlem
epost72s avatar
Det finns ingen begränsning mig veterligen.
Har varit uppe i flera tusen prenumerationer utan problem.

Dock kan det bli fel om en moderator sammanfogar trådar på fel sätt vilket inte är helt osannolikt när det handlar om en stor tråd som förmodligen används som samlingstråd.
2015-11-12, 20:55
Medlem
Emerains avatar
Tråd infogad
/Mod
2015-11-12, 20:57
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av epost72
Det finns ingen begränsning mig veterligen.
Har varit uppe i flera tusen prenumerationer utan problem.

Dock kan det bli fel om en moderator sammanfogar trådar på fel sätt vilket inte är helt osannolikt när det handlar om en stor tråd som förmodligen används som samlingstråd.
151 prenumerationer borde inte vara något problem. Jag har nästan 2600.
2015-11-12, 22:03
Medlem
Salorms avatar
Vad jag märkt är att när man tog bort mailen så ligger de gamla prenumerationerna kvar, men skriver du i en tråd försvinner den prenumerationen om du inte specifikt går in och prenumererar manuellt så att säga.
2015-11-12, 22:10
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Salorm
Vad jag märkt är att när man tog bort mailen så ligger de gamla prenumerationerna kvar, men skriver du i en tråd försvinner den prenumerationen om du inte specifikt går in och prenumererar manuellt så att säga.
Prova rådet jag fick. (FB) Den officiella forumbuggtråden
2015-11-18, 23:55
Medlem
augusta66s avatar
Får från tid till annan följande meddelande, när jag ska skriva i en tråd...

augusta66, du har inte behörighet till den här sidan. Det kan bero på en av flera anledningar:

Ditt användarkonto har inte rätt behörigheter för att komma åt den här sidan. Försöker du att redigera någon annans inlägg, komma åt administrativa funktioner eller andra system som kräver särskild behörighet?

Om du försöker att posta, kan administratören ha stängt av ditt konto, eller det kan vänta på aktivering.

Detta händer även i trådar, där jag redan har skrivit innan....

Förklaring?
2015-12-08, 15:56
Medlem
En utav trådarna jag prenumererar på vägrar sluta vara "felstilt" trots att jag besökt den gång på gång idag. När jag klickar på länken så fokuserar sidan dessutom på ett av mina inlägg istället för längst ner, vid det senaste inlägget, som brukligt.

Ifall det har någon betydelse så är det denna tråd+inlägg som avses:
(FB) Ekobrottsrazzia Linköping 8/12
(FB) Ekobrottsrazzia Linköping 8/12

Detta händer bara på just denna tråd och inte någon annan av mina prenumerationer. Tidigare så var tråden även fetstilt trots att det var JAG som skrivit senaste inlägget (och trots upprepade besök).

Ursäkta ifall detta tagits upp tidigare, ganska orimligt att gå igenom 1000+ inlägg och sökning ger inga relevanta träffar.
2015-12-08, 18:46
Medlem
Markören för nya inlägg i en tråd visas väldigt ofta felaktigt, det gör att jag aldrig litar på den. Jag klickar som en galning mellan trådar jag prenumererar på för att se med egna ögon om något nytt inlägg gjorts.

Har (vad jag märkt) hänt en enda gång att markören för att jag själv gjort ett inlägg i en tråd (röd prick) har felaktigt visat att jag ska ha gjort ett inlägg men jag har inte minnet av att jag ens påbörjat något inlägg i den tråden (kommer inte ihåg vilken tråd det gällde)
2015-12-10, 01:53
Medlem
En av DNS-servrarna för flashback.org svarar inte på uppslagningar. Så nu finns bara en DNS-server och den är också rödmarkerad av http://checkdns.iis.se eftersom den inte svarar på TCP. Att ns1 inte svarar över TCP är tydligen inget nytt (checkdns har historik). Och ns2 har svarat SERVFAIL sedan minst 12 oktober ser jag i mina loggar.

Citat:
Nameserver ns1.flashback.org
Name server ns1.flashback.org (79.136.115.18) does not answer queries over TCP.
Nameserver ns2.flashback.org
DNS SERVFAIL when querying 79.136.115.19 for SOA
Nameserver at 79.136.115.19 is not authoritative over UDP.
Name server ns2.flashback.org (79.136.115.19) not authoritative for flashback.org.
2015-12-14, 18:21
Inaktiv Administrator
admin4s avatar
Vi börjar om från början för att mycket i denna tråd är inaktuellt. Ny tråd:

(FB) Den officiella forumbuggtråden

admin4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in