2009-08-13, 03:40
Medlem
En liten uppdatering om vad som hänt efter dessa två upplevelserna samt två nya rapporter.

https://www.flashback.org/showthread.php?t=842729

https://www.flashback.org/showthread.php?t=849069

Föjande ägde rum ca 3 veckor efter 2cb trippen, kort om pengar och annat hindrade från inköp av bc/spice eller annat berusningsmedel.

När pengarna kom in på kontot var det inte på SS som gällde och beställde 2 påsar genie, som kom två dagar senare (en fredag,) Jag var åter igen med med vapenbror Jack hemma hos honom och var konstruktiv på hög nivå med WoW.

Ett flak med öl står kvar i kylen sedan gårdagens LAN och festande.

När det berömda brevet trillar ner blir det varmt inombords och en nyfikenhet väcks för att se vad detta kan göra med en.

Är sedan tidigare van CB-/spicerökare så detta borde inte vara någon större skillnad tyckte jag då.

Jack's bong åker fram, den såg ut som något av ett hemma bygge, om än ett väldigt snyggt sådant. Bongen stoppas (omeckad) med genie, 0,5g kanske.

I vanlig anda så slår vi på Fear and Loathing in Las Vegas som man måste göra när man ska bli beng!

Det slår snabbt, jävligt intensivt rus, skrattnojja och annat trevligt. Vi fyllar på. Totalt 1g tillsammans som fördelats i stora bloss i bongen, smakade bättre än spice om jag inte kommer ihåg fel. fick ner allting på 4-5 riktigt stora bloss var.

Båda får ganska svårt att se på tv, inte pga koncentrationssvårigheter utan mer för att det är för ljust för ögonen. Jack lägger sig i sängen och här börjar det bli obehagligt...

Jag tänker inte så mkt på att han ska lägga sih i sängen, men måste han resa sig upp om och om igen med trails, så jag frågar vad fan han håller på med,inget svar...

Jag skiter i vilket och lägger ner huvudet på soffan, sluter ögonen en snabb stund innan jag blir rejält rastlös, obehaglig inombords...

Jack håller fortfarande på att slänga sig i sängen/ställa sig upp, jag går runt i hans lägenhet, nu märker jag att han inte reser sig, jag är inne i en loop för han slänger sig ner, sen helt plötsligt står upp igen. Jag får en märklig flashback från 2cn trippen som inte gör min sinnestämning bättre precis.

Jag går omkring i vad jag upplever som en halvtimme innan jag sätter mig i soffan igen, kollar bort mot Jacks säng där han nu sitter upp. Jag försöker prata med honom, säger hans namn flera gånger, inget svar... Början till panik...

Jag lägger ner huvudet igen och börjar se vortexar i mitt synfält som suger in allt ljus. jag skakar på huvudet för att bli av med dom, men det gör saken värre... panik... jag blundar en stund och känner hur jag har en vortex i munnen, mina tänder börjar vrida på sig. Ena framtanden har nu vridit sig 90 grader samtidigt som alla tänder pressar sig emot den. jag känner med tummen och pekfingret för att se om det stämmer. Jag tappar tanden... Mer panik...

Sätter mig upp.

Jag tappar fler och fler tänder och skriker nu på Jack som fortfarande sitter på sängkanten.

För att göra saken värre, vet jag inte om jag andas längre, jag hör inte mina andretag och jag kan inte fysiskt känna med mina händer att min bröstkorg rör sig upp och ner eftersom allting gör det. Jag blundar en stund, skriker slutligen ut till Jack "Vi måste ringa polis, ambulans eller va fan som helst! Jag har en fet jävla snetripp"

Då kollar jag på klockan... det jag upplevt som över en timme vid det här laget har egentligen bara varit en minut. Han säger att jag inte rört mig på tiden jag legat i soffan.

Jag säger att han får sätta sig brevid mig ochs lå på något på tv, för jag vågar inte blunda. Han slår på Ellen Degeneres show eller någon annan skit som går på tv, slår på lugn musik, ger mig cola för att jag ska lugna ner mig.

Jag frågar hela tiden om jag andas, vilket han konstaterar att jag gör. Sitter och pratar strunt i en halvtimme och det börjar kännas lugnt igen.

Men då börjar allting om från början känns det som, flashbacks från 2cb, från det som hände bara 30 minuter tidigare.

Jag kommer in på katastroftänkande, "tänk om detta är den riktiga världen eller om jag fortfarande är inne i min 2cb tripp och ingenting av det jag gjort fram till nu i mitt liv har egentligen hänt"

Saker lugnar så småning om ner sig men mycket sjukt händer, bland annat blir Jack till byggare bob (som visserligen såg ganska kul ut) WoW har aldrig varit så svårspelat som när man har en vortex mitt på skärmen.

Jag mådde skit i veckor efter detta, när det började bli bra igen hamnade jag på en efterfest där det fanns riktigt bra sativa tillgängligt.

Flashbacks, katastroftänk osv, obehagligt igen, rökte ytterst lite, men känslan fanns där.

Efter dessa två gånger ser jag fortfarande (7 månader senare) alltid fraktaler när jag blundar, har sjukt lucida drömmar, plus att jag aldrig riktigt känner att jag blundar, jag har bara ögonen stängda. För där är alltid fraktaler eller bilder, händelser. Oftast mardrömslika. Drömmarna kan jag kontrollera mig sälv helt och hållet, men dom slutar oftast i att jag dör en våldsam död, nästan varje natt.

Jag får numera hallucinationer av stora mängder alkohol vilket har lett till att jag de senaste 5 månader inte har druckit en droppe alkohol eller rökt ett bloss på en spliff.

Det enda som får mig att bli som jag var innan spice/trip-e och 2cb är alprazolam.

Ångrar skarpt, nu i efterhand att jag provade något av det.
Citera
2009-08-14, 16:04
Medlem
Victuhhhs avatar
haha jag har själv haft en sjuk snetripp på Gold spirit för någon vecka sedan. Kommer troligtvis aldrig prova skiten igen det var det värsta jag någonsin upplevt, kommer upp med en tripp-rapport själv ikväll om jag orkar
Citera
2009-08-14, 23:49
Medlem
Skitonds avatar
Usch, låter helt sjukt Då vet man vad man kanske ska akta sig för.

Bra skriven 4/5
Citera
2009-08-15, 00:54
Medlem
öpöz000rs avatar
eeh va i helvete jag har förvisso inte testat speciellt mycket i mina dagar men jag kommer aldrig någonsin att testa något igen, ever.
Citera
2009-08-15, 19:58
Medlem
Akta sig och akta sig, jag tror fortfarande att allting är individuellt, Jack ville få hallisar och rökte efter detta tillfälle upp 3g genie på en kväl för att uppnå detta. Misslyckades totalt.

Min erfarenhet när det kommer till många provade substanser säger att alla reagerar olika. har man inte fått snetripp på något, så skulle jag nästan säga att det kan vara värt att prova.

Det har ju visat sig att jag är överkänslig för det mesta när det kommer till stimulanter.

Skriver itne för att skrämma upp ngn, mer att berätta omv ad som hände mig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in