Doctor Dan skrev noveller som ueslutande handlade om sexuellt umgänge med barn, samt graviditet hos mycket unga flickor (typ 11) - han träffade tydligen en tjej online som var ett 'fan' till hans noveller.. dom blev ihop.. och hon fick ett avsnitt under Doktorns hemsida, där de efter ett tag visade upp henne med stor, rund mage och ett leende.
Nu har han lagt ner hela verksamheten .. barnet är kanske ett halvår eller nåt.. och en annan unge blev våldtagen och mördad i stil med några av de berättelser han hade på sin sida (han själv skrev bara om 'consentual stuff'), detta gav honom tydligen kalla fötter.. var kanske rädd att han skulle inspirera någon att dunka på hans egen dotter.. eller nåt.
Han hade en co-writer som han lade upp på sin sida, läste några av den killen/tjejens berättelser så jag har varit på hans sida några gånger. Ibland skoopar jag bara runt lite kvickt på mina snabblänkar för att kolla om nåt nytt kommit upp.. och såg att han lagt ner. Kanske lika bra?
Men jag gillade ändå vissa historier.. varför finns det nåt intressant (sexuellt) med dumma ton-åriga slampor som lyckas göra sig själv gravida?
Obs, ville bara påpeka att personligen tycker jag bara om sexuella berättelser om flickor som passerat puberteten.. tror att när historier börjar krypa neråt åldrarna förbi sexton så börjar jag tappa intresset. Man ska se på en tjej att det är en kvinna, unga kvinnor är dock helt ok..