2003-12-10, 14:55
Medlem
Raazs avatar
Anledning: Brott mot regel 1,2,7 & 16.

Länk: http://www2.flashback.info/scandinavia/showthread.php?p=648160

Kommentar: Allt är fel med denne person. Trots att han får tillsägelser så bryter han mot regel efter regel.
Citera
2003-12-10, 18:17
Medlem
Raazs avatar
uppföljning: admin har beslutat att banna denne idiot från forumet då hans övriga poster var i samma hopplösa stil.
Citera
2003-12-10, 18:31
Bannlyst
Hur var det med personangreppen!?
Att bli kallad idiot är ju nästan värre än att bli kallad pucko, vilket i en annan tråd renderade till en varning.

/BOozer!!
Citera
2003-12-10, 19:07
Medlem
Pellenezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BOozer
Att bli kallad idiot är ju nästan värre än att bli kallad pucko, vilket i en annan tråd renderade till en varning.

/BOozer!!

Skillnaden är att just den här personen ÄR en idiot
Citera
2003-12-11, 20:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Raaz
uppföljning: admin har beslutat att banna denne idiot från forumet då hans övriga poster var i samma hopplösa stil.

Ska man tolka detta som att det är ok att kalla någon för idiot?

Det är härligt med konsekventa moderatorer!
Citera
2003-12-11, 22:03
Medlem
Raazs avatar
Beter man sig som en idiot så får man bli kallad det.
Men att däremot använda det i en debatt vore fel eftersom det sänker kvalitén på debatten.
Citera
2003-12-11, 22:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BOozer

/BOozer!!

Nej men skillnaden är att Raaz inte kallar dig, mig eller någon annan aktiv medlem för idiot.
Lika gärna som jag kan kalla Peter Harryson en tjock, äcklig gris som är helt pantad i skallen och Nuxvomica för en dumskalle kan du och Raaz kalla en icke-medlem för vad fasiken som helst.
Citera
2003-12-12, 19:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gargamel
Nej men skillnaden är att Raaz inte kallar dig, mig eller någon annan aktiv medlem för idiot.
Lika gärna som jag kan kalla Peter Harryson en tjock, äcklig gris som är helt pantad i skallen och Nuxvomica för en dumskalle kan du och Raaz kalla en icke-medlem för vad fasiken som helst.

Jag fattar. Man kallar folk för idiot när de blivit utkastade och inte kan försvara sig. En härlig ideologi!
Säg inte det till dem utan bakom ryggen eller när de inte kan säga emot. Det är freedom of speech på sin yppersta nivå. Sparka på dem som ligger, sparka neråt slicka uppåt. En del är uppenabarligen bättre än andra på det.

PS. Förövrigt anser jag att gargamels avatar är mer stötande än ett par vackra bröst (som uppenabarligen är för mycket för FB) DS
Citera
2003-12-12, 19:44
Medlem
sursomfans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raaz
Beter man sig som en idiot så får man bli kallad det.
Men att däremot använda det i en debatt vore fel eftersom det sänker kvalitén på debatten.

Vissa användare är verkligen idioter och beter sig som sådana i debatten. Bland annat en som heter [CENSUR]. Så jag får kalla henne för idiot men inte om vi debatterar något...

Kan man få ett klargörande?
Citera
2003-12-12, 20:09
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av sursomfan
Vissa användare är verkligen idioter och beter sig som sådana i debatten. Bland annat en som heter [CENSUR]. Så jag får kalla henne för idiot men inte om vi debatterar något...

Kan man få ett klargörande?

Du kan få kalla mig Idiot en gång om du vill sursomfan, jag lovar att inte bryta i hop...
Citera
2003-12-12, 20:26
Medlem
L_BRUCEs avatar
men vad är det med er Johnny_x och sursomfan, tycker ni inte om varandra...

Jag som trodde att johnny_x var med i Sursomfans Fanclub, med tanke på citaten så var det tydligen inte...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in