2003-12-14, 18:35
Medlem
WhoAmIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thompa
Vad förväntar du dig? Han är ju en jude.

Visst, spela honom i händerna bara ...
Citera
2003-12-14, 18:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WhoAmI
Ja IDF, jag kan bara tala för mig själv. För mig spelar det ingen roll om du är jude eller inte. Det vore intressantare om du gjorde ett försök att bemöta den sakliga kritiken mot dig som moderator, nu när du visat att du faktiskt läser den här tråden.

att han inte bemöter kritiken tycker jag visar på att det handlar om en människa som torkar sig innan han skiter
Citera
2003-12-14, 19:08
Awaiting Email Confirmation
Krokodildons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pentangeli
att han inte bemöter kritiken tycker jag visar på att det handlar om en människa som torkar sig innan han skiter

Eller att det du blev varnad för inte alls var en förolämpning, utan helt enkelt en objektiv sanning, dvs att IDF verkligen uppvisar likheter med en välsmakande chokladdryck.
Citera
2003-12-14, 21:28
Medlem
Boogaloos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IDF
Borde väl igentligen tacka Thompa som gladeligen träder fram som förespråkare(?) för min fanclub, och berättar agendan vad som verkligen ligger bakom allt gnäll.
Jag är inte det minsta involverad i diskussionerna om Israel och Palestina men också ett otränat öga kan med lätthet se att du missbrukar din roll som moderator. Och att du efter flera dagars pinsam undanflykt endast lyckas åstadkomma det ovanstående som försvar är fanimej ingenting annat än en skandal.

Avgå.
Citera
2003-12-14, 21:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av sursomfan
Var fick du luft ifrån?
He he....
*host*sopa rent framför egen dörr*host*
Citera
2003-12-14, 21:52
Medlem
hade människan lite heder i ryggen hade han avgått för att sedan försvinna.
Citera
2003-12-15, 12:57
Medlem
AnkBanks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pentangeli
hade människan lite heder i ryggen hade han avgått för att sedan försvinna.

Jag gillar särskilt den försvinnande delen
Citera
2003-12-15, 14:49
Medlem
catos avatar
. jag kan inte förstå annat än att admin ålagt moderatorerna att inte komma i diskution angående varningar/banningar. Eller är det så enkelt att idf-snubben inte har något försvar till sitt irrelevanta varnande och förvirrade tillsägningar utan börjar komma till sans och förstå att det kanske kan vara så att övriga forumdeltagare kan ha en point som är mer vettig och försvarbar än den idf-snubben kanske "tidigare" innehade, idf-snubben kanske håller på att vakna och se verkligheten som den är?
Citera
2003-12-15, 16:03
Medlem
sryzons avatar
Kanske är det så att han är trött på att få debattera varje beslut han tar....

edit pågrund av dåligt ordval....
Citera
2003-12-15, 16:10
Awaiting Email Confirmation
Krokodildons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sryzon

Till skillnad från vad IDF kanske tror så finns det ingen antisionistisk eller antisemitisk konspiration på FB. Det finns bara ett antal medlemmar som tycker att FB's slogan om "free speech..." ska gälla i största möjliga mån, inom lagens gränser.

Det finns alltså en anledning till varför det blir debatt "varje gång" han varnar någon, och det är att folk tycker det är ett dåligt beslut på grund av att man anser att varningen är omotiverad och inte gagnar FB i det långa loppet.

Andra moddars beslut debatteras inte lika flitigt, undrar varför? För att de sköter sitt jobb kanske?

Jämfört med vad IDF:s meningsfrände Experten/intellectual/Jag_vet_redan_/_einstein_ häver ur sig på löpande band i diverse fora (analnazist, nazzesvin med mera) framstår ett ynka "pucko" som rätt harmlöst. Till exempel.
Citera
2003-12-15, 16:18
Medlem
AnkBanks avatar
Citat:

Hmm... men om IDF behöver debattera, men ingen annan moderator behöver det... var ligger då felet?

Edit: Såg att detta redan konstaterats...
Citera
2003-12-15, 16:26
Medlem
WhoAmIs avatar
Citat:

Har du möjligen lust att ge oss din syn på själva den aktuella frågan? Tycker inte du att IDF verkar ha svårt att hålla isär sin roll som debatör och sin roll som moderator?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in