Flashback bygger pepparkakshus!
2009-08-09, 12:36
Medlem
JohnMiltons avatar
Finkammade internet men man vet ju fan inte vad man ska söka på, blå turkos kantjävel i vista aero? Fick bara upp skit. Detta måste ju miljoner människor stört sig på så det känns idiotiskt att behöva fråga om nåt sånt men here goes:

http://forumbilder.se/show.aspx?iid=502009123515Pa66d

Hur. I. HELVETE får man bort den där turkosa randen? I min naivitet trodde jag microsoft skulle patcha det på nåt sätt men det skedde ju aldrig så nu har jag stört mig på den sen vista release i princip.
Citera
2009-08-12, 11:54
Medlem
JohnMiltons avatar
Seriöst. NÅN mer måste upplevt detta?
Citera
2009-08-12, 12:00
Medlem
Mr.Klisters avatar
Fan, såg den för första gången nu. Tack, nu kommer jag också störa mig på den
Citera
2009-08-12, 12:02
Medlem
Haha! Lyxproblem kallas det! Har tyvärr ingen lösning på ditt problem, men i Windows 7 finns det inget sådant. Så kanske det lättaste är att byta?
Citera
2009-08-12, 12:30
Medlem
Rotmosrullens avatar
Jo tack, hatar också denna rand, fattar inte vad den gör där. Dessutom syns den ju bara på undersidan och högra sidan av fönstret.

Har dock trott att det var nåt fel på min grafikdrivare eller nåt.
Citera
2009-08-13, 11:01
Medlem
JohnMiltons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mumsebell
Haha! Lyxproblem kallas det! Har tyvärr ingen lösning på ditt problem, men i Windows 7 finns det inget sådant. Så kanske det lättaste är att byta?
Eftersom jag inte bor i ett uland så är det väl klart att det är ett lyxproblem?
Kör win7 på laptopen, men trivs bra med vista så det får hänga kvar på desktopen ett tag.

Citat:
Ursprungligen postat av Rotmosrullen
Jo tack, hatar också denna rand, fattar inte vad den gör där. Dessutom syns den ju bara på undersidan och högra sidan av fönstret.

Har dock trott att det var nåt fel på min grafikdrivare eller nåt.
Nopp, verkar vara utbrett. En polare sade sig ha hittat en fix men sen slutade han köra vista och hittar inte skiten igen...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in