2026-01-21, 20:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av leprasjukling
Kan man få lite kroppskontakt också om man betalar föe det?
Jag tror faktiskt inte det. Jag har iallafall aldrig hört talas om att någon fått den förmånen Men jag skulle ändå säga att det är väl värt ett besök. Riktigt klassisk gammal strippklubb! Och det brukar jobba rätt schyssta tjejer där!
Citera
2026-01-22, 07:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kirkenes
Jag tror faktiskt inte det. Jag har iallafall aldrig hört talas om att någon fått den förmånen Men jag skulle ändå säga att det är väl värt ett besök. Riktigt klassisk gammal strippklubb! Och det brukar jobba rätt schyssta tjejer där!
Kan man få mer info någonstans? Öppettider, tjejerna? Finner ingen hemsida eller social media.
Citera
2026-01-22, 20:30
Medlem
leprasjuklings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kirkenes
Tänkte mer bara ett finger eller två i hallongrottan under lapdansen, jämlikt, respektfullt och avslappnat hehehe.
Citera
2026-01-29, 21:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lettland
Kan man få mer info någonstans? Öppettider, tjejerna? Finner ingen hemsida eller social media.

https://www.instagram.com/maximkarlstad?igsh=Y2ZnazducnJyeHhj
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in