2003-12-15, 18:46
Medlem
kisens avatar
Hm, jag tror jag ska sluta oroa mig för att jag har psykologiska problem när allt kommer omkring, de borde nog vara relativt små

Green Dragon, hur klarar du dig i normalt liv? Tycker du att Internet har "räddat dig" på något sätt för att du kan leva där utan konflikt med "normala"? Alltså, frågan är egentligen, lider du av problemen även på nätet?

MVH Kisen
Citera
2003-12-15, 22:13
Medlem
green_dragons avatar
Svar på kisens fråga:
Eller jag ska försöka svara på din fråga De problem jag främst fått diagnostiserade
är att jag är extremt paranoid, litar inte på någon eller något, och när jag har
en av mina mörka perioder tror jag att till och med Göran Persson vill åt mig.
Sen så är jag narcissistiskt laggd enligt dem på psyk, stått flera gånger i mina
papper. Jag ska tydligen se mig själv som gud, vet inte om det stämmer men
jag vet ju att jag gillar mig själv väldigt mycket och tycker att jag är bra.
Sen har jag ju EXTREMT svårt att ta kritik, eller det går inte rättare sagt, jag blir
helt tokig(även på nätet), sen så är jag vell bara allmänt labil, får utbrott etc.
Fast det gör inte mig så mycket, de är mest min familj som råkar illa ut. Själv
har jag 2 jobb som funkar bra, så länge jag slipper jobba med en massa
inkompeteta idioter dvs....
Citera
2003-12-16, 07:39
Medlem
Sist det där testet kom upp fick jag det här resultatet:

Disorder | Rating
Paranoid: Moderate
Schizoid: Moderate
Schizotypal: Moderate
Antisocial: High
Borderline: Very High
Histrionic: High
Narcissistic: High
Avoidant: Very High
Dependent: High

Tvivlar på att min diagnos förbättrats något sen sist
Citera
2003-12-16, 18:55
Medlem
kisens avatar
Tror ni det är vanligare med personlighetsstörningar på såna här forum än i en vanlig snitt-skolklass? Vilka forum drar till sig flest "störda" människor? Jag tycker dock inte om ordet störning eller störd, för de flesta med "störningar" är ju vanliga människor som råkar vara lite annorlunda.
Citera
2003-12-16, 22:11
Medlem
green_dragons avatar
Jag tror att många inte allt för friska människor söker sig just hit. Ingen av mina
"normala" vänner vet ens vad flashback är...
Tror vi är något på spåren kisen...
Citera
2003-12-17, 01:08
Medlem
tsss, sånna där test är meningslösa. Om Green_Dragon verkligen hade de anlag och den grad av "störning" som det där testet vill visa skulle han inte sitta här och snacka som en vanlig "svensson".
Citera
2003-12-17, 06:58
Medlem
kisens avatar
Sweety ta och gör det där testet och svara helt ärligt på alla frågor, så får vi se om du är normal

Jag tror det stämmer att det är vanligt att människor med någon form av problem eller udda personlighet dras hit, därför jag känner inte heller någon "normal" människa som brukar hålla till här
Citera
2003-12-17, 12:10
Medlem
Jag skulle nog inte dra för stora växlar på det där provet, (eller vilket prov som helst för den delen, allra minst på internet) antagligen är det en lekman som knåpat ihop det, frågorna är förhållandevis få och även tidigare då det där testet varit uppe blev de flesta halvpsykotiska.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in