2009-08-06, 02:12
Medlem
StefanHeterJags avatar
Vet inte hur det är hos er, men jag får iaf minst 1-2 tjejer i månaden som vill adda sig till min msn-lista utan att jag har någon aning om vilka det är.

Jag har en egen grupp som heter "spammare" som dom hamnar i direkt. Sen brukar jag låta dom ligga där och jäsa ett par dagar. Dom säger nämligen ingenting efter att man addat dom, som man skulle kunna tänka utan de ligger där och väntar på att du ska säga något.. Men då vaknar dom till liv.. typ på två sekunder, oavsett tid på dygnet..

Såklart vill dom att man ska klicka på diverse länkar osv i slutändan..
Vad brukar ni göra med dessa bottar? Blocka på en gång, chatta loss och kolla vad dom gör? eller vad?

Här är mitt försök att konversera så här på småtimmarna:

Stefan säger (01:25):
Är du en spambot eller?
Kathie säger (01:25):
hi how are you today?
Duktig spambot. Nu måste du få mig intresserad, ge mig ditt bästa nu:
my name is paris I'm doing great today I'm 21 yrs old how old are you?
Ok, och det tror du ska få mig att klicka på valfri viruslänk? Nåt bättre får du komma med!
listen hun, I am just about to start my webcam show with jen, come chat me there in my chat room? We can cyber, I will get naked if u do..lol!
Stefan säger (01:26):
Nämen fan, prata inte om mig naken, nu vart jag ju avtänd. Jaja, få länken nu då.. jag vill ju bara få den ju
Kathie säger (01:26):
I can show u how to watch free if u promise not to tell anyone else how to do it???PLEASE
Stefan säger (01:26):
Bara till min fru, mina barn och alla på flashback, är det ok? visa fittan nu då!
Kathie säger (01:26):
well since its free the law that u gotta be 18 (nudity involved), u have to sign up with a credit card for age verification! BUT .. Once you are inside, just clikc on "Webcams" let me know what name you use to sign in with so I know it is you babe! http://www.entercamzone.com/alina2 fill out the bottom of the page then fill out the next page as well and u can see me live for free!
Stefan säger (01:27):
Tack! Äntligen, jag har hittat ett ställe på nätet där jag får GRATIS webcamshower, jag behöver bara fylla i mitt VISAKORT för att verifiera min ålder. Måste fan väcka frugan och berätta vilken bra deal jag fått!
Kathie säger (01:27):
Please dont mention anything about that in the chatroom once u get in ok?
Stefan säger (01:27):
Ohh..nejdå.. Ingen får veta något.. Det här är superhemligt, så hemligt att jag måste blocka dig nu. Godnatt! *BLOCK*

Ja, så kul kan man ha med en hjärnslö bot som inte ens har några alternativa svar utan bara på star samma skit om och om igen..

Har ni flera exempel?
Var det här roligt... eller tråkigt? (Måste erkänna att jag är djävligt trött så min förmåga att avgöra det är kraftigt nedsatt)
Citera
2009-08-06, 02:18
Medlem
Doomarns avatar
Jovars, jag fick mig ett par skratt såhär framåt morgonkvisten och det ska du ha tack för, även om det beror på att jag själv är dödstrött i skrivande stund.
Däremot är det precis som du säger, det där är så roligt man kan ha med en hjärnslö bot.
Citera
2009-08-06, 02:22
Medlem
StefanHeterJags avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Doomarn
Jovars, jag fick mig ett par skratt såhär framåt morgonkvisten och det ska du ha tack för, även om det beror på att jag själv är dödstrött i skrivande stund.
Däremot är det precis som du säger, det där är så roligt man kan ha med en hjärnslö bot.
Tack! Jag skrattade mer åt ditt modesta svar än åt mitt försök till kul med botten. Så tack ska du ha.

Ska bli intressant att se om denna ligger 14 sidor bak imorrn när man vaknar. Så man får inse än en gång att man inte ska posta inläg på FB efter ett antal GT.

Edit: Men jag undrar ändå om inte, trots dina föraningar, finns någon som kan dra detta till en mer kvalitativ humoristisk nivå. Bottarna har ändå en viss variation i sina upplägg och vet man om dom så kan man nog få roliga effekter. Jaja.. Nattinatti.
Senast redigerad av StefanHeterJag 2009-08-06 kl. 02:25.
Citera
2009-08-06, 09:18
Medlem
HAHAH! Jag tror jag dör
Citera
2009-08-08, 16:13
Bannlyst
Hur funkar det?

Har dom en dator igång med MSN Messenger på för varje bot eller?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in