Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2009-08-04, 23:55
Medlem
*suck* Rubriken säger tyvärr allt!

Jag behöver komma åt ett gammalt hotmailkonto/msn konto som jag inte har använt på 2-3 år.. Kommer naturligtvis inte ihåg min hemliga fråga och dum som jag var använde jag samma e-postaddress "ifall" jag skulle glömma mitt lösenord.

Har dock spenderat lite tid på google/nätet förövrigt och försökt komma på idér på hur man kan fixa detta.. (är ganska viktigt att jag kommer in på den!)

hittade b.la. http://www.99.se/naetverk-saekerhet/237748-msn-borttappat-loesenord.html

Det sist postade inlägget.. Jag vet inte om det är möjligt överhuvudtaget, men jag har kvar min gammla dator jag har använt med just den hotmail-addressen.. så jag (hoppas och tror) att mitt lösenord ska ligga i den datorn någonstans, har absolut INGEN som helst aning vart/hur man skulle få tag på den (utan att gå till någon specialbutik OSV ). Vore väldigt glad om någon snäll person har lust att hjälpa mig! Jag är i desperat hjälp

-> Hjälper nog inte mig att jag "max" har 3 st inlägg totalt här på Flashback :/ (med att få hjälp av någon som är villig att hjälpa antar jag)
Senast redigerad av N360 2009-08-04 kl. 23:58.
Citera
2009-08-05, 00:36
Medlem
MaymuneNs avatar
ring dit som på den tråden
Citera
2009-08-05, 02:00
Medlem
Om jag inte har helt fel för mig så blir Hotmail kontona inaktiverade och till sist deletaded om dem inte blir inloggade vid jämna mellanrum och e det nu så att det var 2-3 år sen så verkar det knapert.

Tyvärr har jag dock ingen lösning på ditt problem, återkommer dock om jag kommer på nåt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in