2009-08-06, 11:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dihlen
Skulle ju stämma väl ihop med allt som Lottie och Carro skrivit på BDB
när det verkar mått dåligt.

Så...sammanfattningsvis har Lottie alltså vuxit upp (fötts in i) i en familj där mamman liksom pappan tidigare missbrukat heroin. Hennes mammas nye snubbe är hennes farbror. Lotties pappa eller styrpappa är dömd för incest (mot Lottie?) Den ena brodern har ADHD eller dylikt. Den andre brodern bor i stödhem och verkar inte allt för smart. Lottie själv växte upp i fosterhem (tur kanske..).

Det slutar med att Lottie mördas av sin egen halvbror (troligtvis). Fy fan.
Senast redigerad av Wildis 2009-08-06 kl. 11:13.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jackflash
Skrev inte Caroline till Lottie om en hemlighet som bara dom två visste om? Kan det ha varit om brodern?

Om brodern eller om pappan.
Citera
Medlem
Dihlens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ano-rexia
De som klagar på denna tråd, kan lägga skulden på den anhållne. Inte på Flashback.

Word.
Ingenting vi skriver är för att såra någon av de drabbade.
Jag lider så otroligt mycket med er och skickar mina djupaste kondoleanser.
Hoppas att ni kan stå starka i framtiden.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Troian
Systern verkar det väl inte vara något fel på.

Sant. Jag hade helt glömt bort henne.
Citera
2009-08-06, 11:13
Medlem
Mortsbo Slims avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ano-rexia
Det måste vara hemsk för mamman nu. Att dessutom få en son anhållen.
Jo, men hon kanske skulle ha försökt ge sina barn en bättre uppväxt medan det fanns tid, så de slapp bo hos fosterfamiljer eller bli psykiskt sjuka. Uppenbarligen var det ingen sund miljö de växte upp i.
Senast redigerad av Mortsbo Slim 2009-08-06 kl. 11:16.
Citera
2009-08-06, 11:13
Medlem
wernblom88s avatar
Nu ska bara dödsorsaken komma fram, att han snodde farsans gevär och sköt henne...
Citera
2009-08-06, 11:14
Medlem
Troians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jackflash
Skrev inte Caroline till Lottie om en hemlighet som bara dom två visste om? Kan det ha varit om brodern?

Att det handlar om någon familjemedlem, eller på något vis om familjesituationen, tycker jag är klart. Däremot så vette fan om det rör sig om incest. Jag tror att detta är allt för skamfullt och hemskt för att skriva om det publikt i Bilddagboken. Flera av de bådas vänner indikerar också att de känner till vad deras hemlighet handlar om. Så tror jag inte det skulle vara om det rörde sig om incest.
Citera
Medlem
Dags för någon insatt att skriva en sammanfattning?
Citera
Medlem
Styvpappan är enligt rykten dömd för incest. men mot vem vet jag inte.
Citera
2009-08-06, 11:15
Medlem
ano-rexias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wernblom88
Nu ska bara dödsorsaken komma fram, att han snodde farsans gevär och sköt henne...
Vet du motivet?
Citera
2009-08-06, 11:17
Medlem
Fel och fel.
Hur kan man sitta och skriva och diskutera vilka som är kloka och inte kloka utav de.
Det är för er helt okända.
Just nu sitter en av de anhållen misstänkt för mordet.
Och det ryktas om att styvpappan också gjort sig skyldig till något, men fortfarande bara rykte. Som skulle kunna styrkas med vissa saker som systrarna skrivit på sina forum på BDB.
Häktas någon och döms så kan man nog ställa utom rimligt tvivel att det, på de, kan vara "fel".
Men angående de andra känns det onödigt att diskutera huruvida de är smarta eller osmarta osv.
Låt de vara ifred, så de kan bearbeta sin sorg.
Citera
2009-08-06, 11:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wernblom88

Jag antar att det inte rör sig om en dämpad .22LR man skjuter av fåglar med i tätbebyggelse? Någon måste ju ha hört skottet/skotten på gården. Gör någon sig skyldig till skyddande av brottsling?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in