2009-08-16, 02:10
Medlem
WorlocKs avatar
Varning för klagande...

... ducka!

Hitta själv det ni vill spela och gå på magkänsla, att fråga efter låtar på ett forum får er bara att se intetsägande ut.
Detta är ungefär lika (ursäkta uttrycket) dumt som när forumfolk ska välja ens bandnamn.

BTW, Terminator-themet är taget... av Takida.
Citera
2009-08-16, 02:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av WorlocK
Varning för klagande...

... ducka!

Hitta själv det ni vill spela och gå på magkänsla, att fråga efter låtar på ett forum får er bara att se intetsägande ut.
Detta är ungefär lika (ursäkta uttrycket) dumt som när forumfolk ska välja ens bandnamn.

BTW, Terminator-themet är taget... av Takida.

Ja, jo, du har en poäng i det. Vi har några förslag själva också, men grejen är att JAG har haft typ ett förslag att komma med, medan dom andra killarna har kommit med MASSA Så jag vill inte se...dålig ut....

Jävla Takida. Hatar dom.
Citera
2009-08-16, 02:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av froosh
Så du menar att vi som band inte håller?
Exakt, om ni inte har idéer så är bandet på väg utför.
Citera
2009-08-16, 02:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av TotteGripen
Exakt, om ni inte har idéer så är bandet på väg utför.

Jag kan säga dig att vi precis har skrivit klart material för vårt uppkommande album, plus massa B-sides. Vi har material till ett TILL album också, och vi skriver låtar i princip hela tiden.

Den här tråden startade jag för att få tips och feedback.

Och du säger att vårat band är på väg utför?

Tänk dig för innan du skriver efterblivna saker. Bäst du går och spelar in ditt livealbum som inte ska vara influerat av någon eller något. Lycka till.
Citera
2009-08-16, 03:13
Medlem
kaiross avatar
Det är klart att ni inte är på väg utför. Det enda du gjorde var ju att fråga efter tips på introlåt. No big deal. Du har fått ett gäng förslag och det kommer säkert att drälla in ett gäng till under veckan.
Citera
2009-08-16, 03:21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av kairos
Det är klart att ni inte är på väg utför. Det enda du gjorde var ju att fråga efter tips på introlåt. No big deal. Du har fått ett gäng förslag och det kommer säkert att drälla in ett gäng till under veckan.

Ja precis. Vad fan är det med snubben...?
Citera
2009-08-16, 17:39
Medlem
Har alltid tyckt att denna
http://www.youtube.com/watch?v=1kFbKxq-auE
vara grym som introlåt. Kommer i skön stämning av den
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto