Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2003-12-05, 22:15
Medlem
kulan45s avatar
hur gör man en röstnings fråga ?
Citera
2003-12-05, 22:17
Medlem
LadyTieras avatar
Blir moderator och sedan skapa man en helt enkelt.....eller så kontaktar man moderatorn i forumet man vill skapa den i och fråga om den kan skapa en åt en
Citera
2003-12-06, 01:20
Medlem
kulan45s avatar
Då förstår jag , tack.
Citera
2003-12-06, 12:00
Medlem
Nidstangs avatar
När ska folk lära sig att på Flashback råder följande:
"Alla djur är jämlika, men vissa djur är mer jämlika än andra"
ur Djurfarmen av George Orwell
Citera
2003-12-06, 14:01
Medlem
BF_Swedens avatar
Jag hade lyckats förtränga det där med pollsen men varje gång jag blir påmind blir jag så irriterad. Jävligt sjukt att användarna inte kan anförtros att göra egna polls utan moderatorernas inblandning. Idiotisk regel.
Citera
2003-12-06, 14:14
Medlem
Nidstangs avatar
Då finns det ytterligare en grej du kan reta upp dig på. Det är nämligen så att endast moderatorer kan lägga upp bilder på Flashback, visserligen bara som attachment men ialla fall.

"Alla djur är jämlika, men vissa djur är mer jämlika än andra"
ur Djurfarmen av George Orwell
Citera
2003-12-06, 14:35
Medlem
<::-\-47-/-::>s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BF_Sweden
Jag hade lyckats förtränga det där med pollsen men varje gång jag blir påmind blir jag så irriterad. Jävligt sjukt att användarna inte kan anförtros att göra egna polls utan moderatorernas inblandning. Idiotisk regel.
Jag tror inte att det är någon "regel"! Jag tror att det beror på denna version av vB. Jag tyckte jag såg något om att en ny version är på gång som skall vara klar innan årsskiftet. Let's wait and see!

Det var här jag såg om den nya versionen. Iofs svar på en annan fråga men ändå......
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in