Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2009-07-30, 22:43
Medlem
nbzs avatar
Har lite frågor här, jag har iLife 08 nu och har logic till det och diverse andra saker jag kämpat för att installera. Om jag installerar iLife 09 kommer något sluta/tas bort då?

Eller uppdaterar den? Måsta man liksom installera om datorn från scratch för att det ska fungera så att säga?
Citera
2009-07-30, 23:22
Bannlyst
Du kan va lugn. Den uppdaterar bara iLife..
Citera
2009-07-31, 06:11
Medlem
Hispers avatar
OT raderat

Har man inget vettigt att tillföra -> Skit i att skriva inlägg!!!!

/Mod
Citera
2009-07-31, 17:18
Medlem
nbzs avatar
Är det verkligen sant att den bara uppdaterar?
Citera
2009-07-31, 18:55
Medlem
nbzs avatar
En fråga, jag har en iMac från förra året med dess OSX. Kan jag dra in iLife 09 så den bara uppdaterar det eller måste jag ha ett nytt OSX också?

Förstår ni vad jag menar? Jag vill ha kvar min dator som den är nu exakt bara förnya iLife. Det är garageband jag vill åt!
Citera
2009-07-31, 19:37
Medlem
qrizzes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nbz
En fråga, jag har en iMac från förra året med dess OSX. Kan jag dra in iLife 09 så den bara uppdaterar det eller måste jag ha ett nytt OSX också?

Förstår ni vad jag menar? Jag vill ha kvar min dator som den är nu exakt bara förnya iLife. Det är garageband jag vill åt!

du behöver nog inte ett nytt osx för att uppdatera ilife.
bara starta installationsprogrammet och sedan installera det.
Citera
2009-08-02, 18:43
Bannlyst
Du måste ha version 10.5.6 för att kunna köra iLife 09 dock. Men om du köpte datorn förra året så har den ju 10.5, så det bara att uppdatera i systemuppdateraren om du inte har gjort det..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in