2009-07-30, 23:02
Medlem
Luffarhundens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av youlaugh.
Jag skulle även vilja veta hur man förklarar för sin morsa att knark är orsaken till att kompisen skiter på golvet och trampar runt det i hela kåken.

Jo, jag med faktiskt...
Citera
2009-07-30, 23:41
Medlem
joelss avatar
Fyfan vad spårat, haha. Som någon tidigare sa, han lär inte ha det lätt runt din morsa nu va? Jävligt rolig!

4/5
Citera
2009-07-31, 03:08
Bannlyst
hans mor är väldigt förstående, tro mig

Mer förstående än vad alla kan tro.

Känner han IRL, så jag vet.
Citera
2009-07-31, 03:16
Medlem
tops avatar
Rolig rapport, fick sig en schysst skrattsalva när du skrev att din polare hade bajsat på golvet.
Men om jag ska vara helt ärlig så blir jag lite trött på sån där beteende, folk som trippar med andra människor som verkar helt oförberedda, och det med att ni inte hade någonstans att gå in om ni kände för det är ju bara värdelöst.
Bättre lycka nästa gång!
Citera
2009-07-31, 03:37
Medlem
youlaugh.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Niichoe
hans mor är väldigt förstående, tro mig

Mer förstående än vad alla kan tro.

Känner han IRL, så jag vet.

Det var ju tur att hon var förstående iallafall.
många mödrar skulle ju ha beställt en giljotin från tvshop på direkten. =D
Citera
2009-07-31, 22:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av youlaugh.
Det var ju tur att hon var förstående iallafall.
många mödrar skulle ju ha beställt en giljotin från tvshop på direkten. =D

det har du rätt i haha, som jag fick historien berättad så var det ett lååååångt chitchat med morsan när dom fortfarande trippade och va i peaken.. Jobbigt men så va det hahaha...

3 fullt peakade personer pratandes med hans mor medan bajsmannen springer runt i lägenheten hahahahaha.. Sjukt.
Citera
2009-08-01, 04:58
Medlem
youlaugh.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Niichoe
det har du rätt i haha, som jag fick historien berättad så var det ett lååååångt chitchat med morsan när dom fortfarande trippade och va i peaken.. Jobbigt men så va det hahaha...

3 fullt peakade personer pratandes med hans mor medan bajsmannen springer runt i lägenheten hahahahaha.. Sjukt.

Det är helt otroligt, eller som han själv uttryckte sig - "absurt"
Citera
2009-10-26, 19:24
Medlem
Vasterass avatar
Underbar rapport! Kunde se er i mina tankar när jag läste, fasen vad jag garvade. Mycket bra skriven!
Citera
2009-10-27, 00:20
Avslutad
Grym rapport! Men stackars Lasse ..
Citera
2010-05-11, 10:17
Medlem
first-pilot-Salladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av top
Rolig rapport, fick sig en schysst skrattsalva när du skrev att din polare hade bajsat på golvet.
Men om jag ska vara helt ärlig så blir jag lite trött på sån där beteende, folk som trippar med andra människor som verkar helt oförberedda, och det med att ni inte hade någonstans att gå in om ni kände för det är ju bara värdelöst.
Bättre lycka nästa gång!

Word!
Själv hade jag nog sneat på snubben om det vart min tripp-kamrat som gjort samma sak. Visst om folk nojjar men när de börjar springa runt helt psykade... Vad ska man göra liksom? Alla ska inte peta i sig psykedelia helt enkelt. Å andra sidan är väl det lätt att säga, då om liknande händer efter för mycket sprit anses det inte som något konstigt alls.

Skillnaden är ungefär "Omg! Han tog KNARK och fick PSYKOS! Fy bubblan för droger!" jämfört med "Jaha, han drack för mycket helt enkelt, kanske borde ta det lite lugnare nästa gång?"
Senast redigerad av first-pilot-Salladin 2010-05-11 kl. 10:18. Anledning: stavfel
Citera
2010-05-24, 11:40
Medlem
Pellianos avatar
Sjukt kul tripprapport kompis!
Fick ni gå och torka upp skiten under rusets gång sen? Usch och tvi!
Citera
2010-07-08, 22:52
Medlem
Harikiriis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pelliano
Sjukt kul tripprapport kompis!
Fick ni gå och torka upp skiten under rusets gång sen? Usch och tvi!

Väldigt gammal post men... japp det fick vi. Skiten var inte direkt brun hela tiden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in