2003-12-04, 09:56
Medlem
Ja va fan - min svägerska är tokfin, 22, och nymfoman *hehe*
Man kanske skulle testa?!
Nä, det är nog dumt - skulle kunna sabba julafton.

Däremot så snodde jag en tjej från en polare. Riktigt ruskig historia faktiskt... skäms än idag.
Han hörde av sig efter en period av fyra år, det var i stil med "fan va länge sen, fan va tråkigt, vi borde börja umgås igen, kom hem till mig och min tjej på middag..."

Två veckor senare gjorde hans tjej slut med honom och flyttade in hos mig.
Han har inte hört av sig igen... klart mysko!
Citera
2003-12-04, 19:50
Medlem
Jaa då

trillade i säng med en fd pojkväns syrra vid en fest hemma, hon orkade inte åka hem. Kan tillägga att vi båda var lindrigt nyktra. Det har inte upprepats, men drömmer om det än...
Citera
2003-12-04, 19:54
Medlem
Svarta vargens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Laban12

Däremot så snodde jag en tjej från en polare. Riktigt ruskig historia faktiskt... skäms än idag.
Han hörde av sig efter en period av fyra år, det var i stil med "fan va länge sen, fan va tråkigt, vi borde börja umgås igen, kom hem till mig och min tjej på middag..."

Ja, det var jävligt skumt, har du verkligen ingen aning om vad det beror på? =)
Citera
2003-12-04, 19:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Laban12

Jag är glad att jag är inte din polare, vad gör du med dina fiender?
Citera
2003-12-08, 11:50
Medlem
Zoggies avatar
inte jag

Enda jag har gjort är att råka snubbla över min nuvarandes flickväns 17-åriga lillasysters snuskbilder hon fotat med sin digitalkamera när jag var hemma hos henne och skulle hjälpa henne med datorfel. De var djupt anatomiska kan man ju säga......

Men en tjejkompis har averkat tre st i en syskonskara på 4, började uppifrån och arbetade sig sen nedåt, kan ju påpeka att de två äldsta i syskonskaran var killar, de två yngre flickor, men hon gjorde en syster och slutade sen. allt under en och samma sommar, hade hon stannat under hösten hade hon nog tagit lillesyrran med. Sveriges sexigaste familj sa hon att det var. så går det när semesterbyarna är för små!

Har en kollega däremot som satte på både mor och dotter. De jobbade skift så först skruvade han mamman, så gick hon till jobbet, så kom dottern hem efter ett tag, då skruvade han med henne...Sen pep han hem innan mamman kom hem från sitt pass. Han höll på så i 2 månader innan mor och dotter hade ett förtroligt samtal med varandra om sina sexliv, då brakade helvetet löst och enda som återstod för honom var fröken höger.... Men han vägrar själv erkänna det än idag...
Citera
2003-12-08, 13:06
Medlem
Kanske inte som ämnet tillåter,men va fan...
En kompis satte på en brud som han haft lite lattjo förut.Nu hade hon iaf kille och han,min kompis,var full och kåt som en drake.Han tjatade och tjatade.Till slut gav hon med sig den lilla slampan.Han drog över henne utanför krogen och drog satsen i svalgen på'na.Både tackade och gick tebax till krogen som nu hade stängt.Utanför stod hennes kille och undrade vart hon var..Hon gick fram till honom och gav honom en rejäl kyss!!
Min kompis som gick x antal meter bakom håll på att slå i backen av skratt!
Citera
2003-12-08, 13:27
Medlem
TomBombadills avatar
Jag har på allvar funderat på att sätta på tjejens brorsa. Han är 15 år och en riktig pudding!

Hennes syster tror jag inte att det vore nån ide att satsa på. Kan räknas som rätt olagligt då hon endast är 9 år..
Citera
2003-12-09, 01:06
Medlem
Peter Pungs avatar
Tombombadill: Låter som en utmärkt idé. Se till att undanröja alla bevis bara
Citera
2003-12-09, 09:27
Medlem
rosamannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zoggie
Enda jag har gjort är att råka snubbla över min nuvarandes flickväns 17-åriga lillasysters snuskbilder hon fotat med sin digitalkamera när jag var hemma hos henne och skulle hjälpa henne med datorfel. De var djupt anatomiska kan man ju säga......

Men vafan?
URL???
Citera
2003-12-09, 10:08
Medlem
Zoggies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rosamannen
Men vafan?
URL???

Skämms när jag träffar henne för att jag vet att hon inte vet vad jag vet vad hon har gjort... Har inte berättat det för min sambo heller... känns taskigt... Det är en hemlighet jag behåller för mig själv. så går det när man glömmer att trycka på "dölja mappar" för den var dold..... Fick iaf modemet att funka igen
Citera
2003-12-09, 10:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zoggie
Det är en hemlighet jag behåller för mig själv.

Och 61 268 medlemmar på Flashback. Hehe.
Citera
2003-12-09, 10:30
Medlem
Zoggies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nikro
Och 61 268 medlemmar på Flashback. Hehe.

jajust ja, men jag litar på att ni inte säger nått
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in