Enda jag har gjort är att råka snubbla över min nuvarandes flickväns 17-åriga lillasysters snuskbilder hon fotat med sin digitalkamera när jag var hemma hos henne och skulle hjälpa henne med datorfel. De var djupt anatomiska kan man ju säga......
Men en tjejkompis har averkat tre st i en syskonskara på 4, började uppifrån och arbetade sig sen nedåt, kan ju påpeka att de två äldsta i syskonskaran var killar, de två yngre flickor, men hon gjorde en syster och slutade sen. allt under en och samma sommar, hade hon stannat under hösten hade hon nog tagit lillesyrran med. Sveriges sexigaste familj sa hon att det var. så går det när semesterbyarna är för små!
Har en kollega däremot som satte på både mor och dotter. De jobbade skift så först skruvade han mamman, så gick hon till jobbet, så kom dottern hem efter ett tag, då skruvade han med henne...Sen pep han hem innan mamman kom hem från sitt pass. Han höll på så i 2 månader innan mor och dotter hade ett förtroligt samtal med varandra om sina sexliv, då brakade helvetet löst och enda som återstod för honom var fröken höger.... Men han vägrar själv erkänna det än idag...