Citat:
Ursprungligen postat av poffa2
En seriös fråga:
Vad exakt är det som är så upphetsande med att någon sitter på sitt ansikte?
Dom flesta skulle uppfatta det som ganska obekvämt.
Hur tänker man då, vad pågår i hjärnan?
Berätta och utveckla.
Först måste i alla fall jag tycka att tjejen som ska sitta på mitt ansikte är attraktiv. Kom att tänka på när jag gick i skolan och brukade kolla på när en snygg tjej precis skulle sätta ner rumpan på stolen och fantisera att det var mitt ansikte som hon satte sig på. Kan också säga att jag aldrig varit speciellt intresserad av porrfilm utan ser hellre på facesittingbilder facesittingfilmer.
Det som jag finner upphetsande med facesitting är att tjejen som sitter har makten, Det är också en skön förnedradande känsla, man känner ju till det gamla talesättet låt inte h*n sätta sig på dig. Här är det precis det man låter personen göra. Jag tror att vi som är besatta av facesitting har en sak gemensamt nämligen att vi är undergivna, samt att vi är dom som svarar
rumpa när man får frågan bröst eller rumpa. Men det är bara vad jag tror. Ledsen men det är alltid svårt att förklara en fetish för en person som inte har den.
Gillar också känslan av att få svårt att andas, och att tjejen som sitter styr andningen. Väldigt sexigt om tjejer sitter och läser en bok, ser på tv samtidigt som hon sitter på mitt ansikte samtidigt som man ger henne oralsex. Och nästan glömmer bort att jag är under.
Och visst, precis som du säger det kan vara mycket obekvämt, speciellt om hon har tighta jeans på sig, då kan det skava väldigt mycket i ansiktet, och gör on i näsbenet. Sen är man helt röd i ansiktet efteråt. Men det hindrar mig inte från att älska varje sekund av det
Citat:
Ursprungligen postat av Stylelimited
Grejen är väl att utföra oralsex på det sättet.
Det är helt klart vanligast