2009-07-29, 03:54
Medlem
Bahamut_Raydeats avatar
Ohja! Facesitting är ju helt underbart, nästan som man blir lite förvånad att jag aldrig sett det på forumet här tidigare, eller så har det blivit så vardagligt och inte kan bidra med någon diskussion eller fördjupning, men kan det absolut göra, och det finns en ju enorm uppsjö med siter och inte minst yahoo-grupper (rekommenderas) med alla möjliga variationer. Jeanssitting har jag sett lite bilder från iaf, ganska nice! Där kan man verkligen säga att man har lyckats kombinera Jeans och själva livsstilen med detta, speciellt mysigt också när det blir något sådär oskyldigt och man inte betyder mer än något att just sitta på och där hon ska slappna av med en bok/cigarett :P

Jag har dock inte så stark smak för den "strikta dominansen" (läder, piskor, förnedrande ord, queening etc) utan mer för den lekfulla, retfulla och busiga.

Hur många tjejer här har själv kommit på den briljanta idén att använda eran rumpa att föra över ert budskap om makt med hela er tyngd? kanske rent utav instinktivt...

Jag upptäckte denna fetisch dock ganska sent, visst jag gillade när mitt ex satt på mig när jag var runt 14-15 (samma ålder då jag faktiskt började onanera första gången) men inte kunde jag kläcka idén att sitta på mitt ansikte, det fick man ångra lite när man var runt 18, men det tog snabbt en vändning när jag äntligen fann någon som var villig, dock tyckte hon det verkade för tråkigt =/ .... och vissa kan inte stå för sin tyngd och vågar inte!
Citera
2009-07-29, 11:49
Medlem
raffeYs avatar
Äntligen kommer den här tråden! Har själv velat starta den men eftersom jag inte visste om det fanns något intresse så trodde jag inte det var värt det! Facesitting är underbart. Jag har en del filmer och bilder men hur laddar man upp?
Citera
2009-07-29, 11:51
Medlem
Jack BauerCTUs avatar
Hahaha, bilderna får mig bara att skratta, ser ju skitfånigt ut.
Citera
2009-07-29, 12:51
Medlem
poffa2s avatar
En seriös fråga:

Vad exakt är det som är så upphetsande med att någon sitter på sitt ansikte?

Dom flesta skulle uppfatta det som ganska obekvämt.

Hur tänker man då, vad pågår i hjärnan?

Berätta och utveckla.
Citera
2009-07-29, 13:11
Medlem
bombaccis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Doulos
Naket, och med trosor.

http://footandassdomination.hardfemdom.com/tgp/BrutalSit1001/originalimages/img04.jpg

http://footandassdomination.hardfemdom.com/tgp/BrutalSit1001/originalimages/img05.jpg

http://footandassdomination.hardfemdom.com/tgp/BrutalSit1001/originalimages/img19.jpg

sexig tjej

Varför är det mest "gubbar" eller tjockisar med t-tröja, med på porrbilder med sånt här egentligen?

Vore trevligare se tjej sitta på en annan tjej eller åtminstone en snyggare kille.
Citera
2009-07-29, 14:58
Medlem
Jack BauerCTUs avatar
Varför har ni inte bara oralsex istället?
Citera
2009-07-29, 16:56
Medlem
Stylelimiteds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av poffa2
En seriös fråga:

Berätta och utveckla.

jag tror att du (eller jag) missförstår det hela. Grejen är väl att utföra oralsex på det sättet.
Citera
2009-07-30, 08:24
Medlem
Douloss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av poffa2
En seriös fråga:

Berätta och utveckla.
Först måste i alla fall jag tycka att tjejen som ska sitta på mitt ansikte är attraktiv. Kom att tänka på när jag gick i skolan och brukade kolla på när en snygg tjej precis skulle sätta ner rumpan på stolen och fantisera att det var mitt ansikte som hon satte sig på. Kan också säga att jag aldrig varit speciellt intresserad av porrfilm utan ser hellre på facesittingbilder facesittingfilmer.

Det som jag finner upphetsande med facesitting är att tjejen som sitter har makten, Det är också en skön förnedradande känsla, man känner ju till det gamla talesättet låt inte h*n sätta sig på dig. Här är det precis det man låter personen göra. Jag tror att vi som är besatta av facesitting har en sak gemensamt nämligen att vi är undergivna, samt att vi är dom som svarar rumpa när man får frågan bröst eller rumpa. Men det är bara vad jag tror. Ledsen men det är alltid svårt att förklara en fetish för en person som inte har den.

Gillar också känslan av att få svårt att andas, och att tjejen som sitter styr andningen. Väldigt sexigt om tjejer sitter och läser en bok, ser på tv samtidigt som hon sitter på mitt ansikte samtidigt som man ger henne oralsex. Och nästan glömmer bort att jag är under.

Och visst, precis som du säger det kan vara mycket obekvämt, speciellt om hon har tighta jeans på sig, då kan det skava väldigt mycket i ansiktet, och gör on i näsbenet. Sen är man helt röd i ansiktet efteråt. Men det hindrar mig inte från att älska varje sekund av det

Citat:
Ursprungligen postat av Stylelimited
Grejen är väl att utföra oralsex på det sättet.
Det är helt klart vanligast
Citera
2009-07-30, 09:19
Medlem
[Strange Days]s avatar
Facesitting kan helt klart vara upphetsande, speciellt om då tjejen är naken eller har tunna trosor på sig som nämnts tidigare.
Citera
2009-07-30, 13:56
Medlem
poffa2s avatar
Citat:
Först måste i alla fall jag tycka att tjejen som ska sitta på mitt ansikte är attraktiv. Kom att tänka på när jag gick i skolan och brukade kolla på när en snygg tjej precis skulle sätta ner rumpan på stolen och fantisera att det var mitt ansikte som hon satte sig på. Kan också säga att jag aldrig varit speciellt intresserad av porrfilm utan ser hellre på facesittingbilder facesittingfilmer.

Det som jag finner upphetsande med facesitting är att tjejen som sitter har makten, Det är också en skön förnedradande känsla, man känner ju till det gamla talesättet låt inte h*n sätta sig på dig. Här är det precis det man låter personen göra. Jag tror att vi som är besatta av facesitting har en sak gemensamt nämligen att vi är undergivna, samt att vi är dom som svarar rumpa när man får frågan bröst eller rumpa. Men det är bara vad jag tror. Ledsen men det är alltid svårt att förklara en fetish för en person som inte har den.

Gillar också känslan av att få svårt att andas, och att tjejen som sitter styr andningen. Väldigt sexigt om tjejer sitter och läser en bok, ser på tv samtidigt som hon sitter på mitt ansikte samtidigt som man ger henne oralsex. Och nästan glömmer bort att jag är under.

Och visst, precis som du säger det kan vara mycket obekvämt, speciellt om hon har tighta jeans på sig, då kan det skava väldigt mycket i ansiktet, och gör on i näsbenet. Sen är man helt röd i ansiktet efteråt. Men det hindrar mig inte från att älska varje sekund av det

Ok, nu är jag med. Tackar.
Citera
2009-07-30, 18:50
Medlem
Facesitting är väldigt skön, jag håller med.
Men är det någon som har verkligen testat det, i vuxen ålder? Jag har funderat på att göra det, men vanliga tjejer verkar inte gilla sånt, och då undrar man om man ska ge sig utomlands och köpa en sådan tjänst
Citera
2009-07-31, 10:15
Medlem
Scampis avatar
Citat:

Facesitting där tjejen har tunna trosor på sig är läckert! Håller med om att de psykologiska faktorerna gör det hela upphetsande. Gillar att vara undergiven i sängen men inte i övrigt - då är det tvärtom faktiskt - bossar runt med allt och alla, ha ha!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in