Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-01-21, 00:37
  #61
Avstängd
Vitingens avatar
Man gjorde misstag i Palmemordet. Ännu finns det frågetecken på folket vem som utförde mordet.
Nästa svenska ministern man var missnöjd skulle också dö. Men den här gången ville man inte ha frågetecken hos folket. Hur en trasig människa visste var Anna Lindh var har jag inte förstått ännu.
Citera
2018-12-25, 00:06
  #62
Medlem
Varför verkar det som att majoriteten av alla serber gillar Mihajlo Mihajlovic? De tycks inte vara ledsna över Anna Lindhs död i alla fall.
__________________
Senast redigerad av Specus 2018-12-25 kl. 00:09.
Citera
2018-12-25, 02:19
  #63
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KryddA
Han hade nog knarkat för mycket och fick en fet psykos och gick och döda henne. Min teori.


Vad tusan vet Du om han skulle ha varit påverkad? Vad han gjorde var inget heroiskt direkt, men någon får göra rent hus ibland.
Citera
2018-12-25, 02:50
  #64
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Specus
Varför verkar det som att majoriteten av alla serber gillar Mihajlo Mihajlovic? De tycks inte vara ledsna över Anna Lindhs död i alla fall.

Det finns absolut ingenting att gilla hos honom om man är normalt funtad i huvudet.
Citera
2018-12-25, 03:14
  #65
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 20152015
Det finns absolut ingenting att gilla hos honom om man är normalt funtad i huvudet.

Så om man gillar honom så är man enligt. Din expertis från sinna sinnen dr?
Citera
2018-12-25, 03:17
  #66
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Henindrich
Så om man gillar honom så är man enligt. Din expertis från sinna sinnen dr?

Om man gillar en psyksjuk mördare så är man både korkad och dum enligt mig.
Citera
2018-12-25, 03:39
  #67
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 20152015
Om man gillar en psyksjuk mördare så är man både korkad och dum enligt mig.

Då måste det finnas många ute i Världen som är korkade och dumma enligt doktor...?
Citera
2018-12-25, 09:19
  #68
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Henindrich
Då måste det finnas många ute i Världen som är korkade och dumma enligt doktor...?

Vad försöker du komma med? Så du tycker inte att mihajlo gjorde fel?
Citera
2021-10-02, 14:53
  #69
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Specus
Varför verkar det som att majoriteten av alla serber gillar Mihajlo Mihajlovic? De tycks inte vara ledsna över Anna Lindhs död i alla fall.

Jag är inte serb men varför ska man göra skillnad på mord och mord?
Är väl lika ledsamt om nån politiker eller skit blir mördad som när nån oskylldig tjej blir mördad och våldtagen?
Citera
2021-10-03, 07:15
  #70
Medlem
gorillaglues avatar
Mihajlo är en sinnessjuk dåre. Han skulle h varit på psyk lång tid innan detta mord begicks. Nu trampar han korridorer inom kvv nedpissad vilket absolut inte kommer gagna varken honom eller linds familj. Han skulle aldrig ha dömdts till fängelse.
Citera
2021-10-03, 18:51
  #71
Medlem
efedrinkungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gorillaglue
Mihajlo är en sinnessjuk dåre. Han skulle h varit på psyk lång tid innan detta mord begicks. Nu trampar han korridorer inom kvv nedpissad vilket absolut inte kommer gagna varken honom eller linds familj. Han skulle aldrig ha dömdts till fängelse.

Exakt…. Jag är för hårda långa straff alla dagar i veckan.

Men den här snubben ska sitta
på psyket istället för kåken.
Det här är politiskt.
Hade han dödat Berra Snickare
så hade han fått psyket.
Citera
2022-02-07, 13:46
  #72
Medlem
Core.s avatar
När släpps denne man? Snart 20 år har gått, hur länge blir han inne?

Hade han suttit på psyk hade han nog aldrig blivit fri.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback