Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2009-07-24, 02:02
Medlem
fettabrydens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PringlesPiraten
Där hade H.E.L fel. Så där ser man. Olika negrer trots allt. Någon admin som kan komma och yttra sig?
det är väl bara en kul grej att ha baby doc som verkar vara en annan tyrann/dikator efter lite googlande här. samma tema som idi amin osv. sluta starta så löjliga trådar
Citera
2009-07-24, 02:04
Medlem
ÅnkelGunnars avatar
Det tog bara fyra minuter från trådstart tills dess att TS själv gick OT i sin egen tråd. Vi gratulerar Pringlespiraten till ännu en i en lång rad tillsägelser.

OT raderat

// Mod
Citera
2009-07-24, 02:30
Medlem
toMishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av H.E.L.
Inte om alla admins har Idi Amin som avatar. Då är det samma neger fast fotograferad i olika situationer.
Admin4 har väl inte heller Admin som avatar? Det är väl Sese Seko eller någon annan tok. Temat verkar hursomhelst vara galna mörka diktatorer.
Citera
2009-07-24, 12:50
Medlem
Orzions avatar
Admin vallde väll sin först sen fick resten hänga på temat.
Citera
2009-07-24, 17:33
Medlem
Mad monks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av H.E.L.
Idi Amin... Admin. det är bara en neger.

Jag har för mig att detta skämt började på exilen då en medlem anklagade admin där för att vara en neger som borde lämna sajten.
Citera
2009-07-24, 17:35
Medlem
Avsiktarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mad monk
Jag har för mig att detta skämt började på exilen då en medlem anklagade admin där för att vara en neger som borde lämna sajten.

Det låter som något toknazisten Jakob skulle ha gjort.
Citera
2009-07-24, 18:12
Medlem
micaeles avatar
Adminsen har diktatorer på sina avatarer (tror jag) och det passar väl rätt bra i deras roller.
Vill även minnas att admin tidigare har sagt att det tog sin lilla tid att hitta en passande avatar när a3 eller a4 skulle tillsättas, så det verkar ju läggas tid på det och finnas eftertanke bakom.
Citera
2009-07-24, 19:57
Medlem
Orzions avatar
Kanske en markering att flaskback inte är en demokrati trots att många tror det
Citera
2009-07-24, 20:01
Medlem
-deviant-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Orzion
Kanske en markering att flaskback inte är en demokrati trots att många tror det

Det är väl ingen som på allvar tror att FB skulle vara en demokrati?
Citera
2009-07-24, 20:28
Medlem
Orzions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -deviant-
Det är väl ingen som på allvar tror att FB skulle vara en demokrati?

När man läser diverse inlägg får åtminstone jag uppfattningen om att många har den ideén.
Citera
2009-07-25, 01:16
Medlem
Mad monks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PringlesPiraten
Varför har alla admins bilder på negrer i sina avatarer? Eller jag kanske borde ställe denna frågan i backlaid men men. Negrer är snälla så de inget illa menat med det. Så, why?

Samtliga är diktator är det verklgien så svårt att förstå? Finns hur många negerdikatorer som helst.
Citera
2009-07-25, 15:48
Medlem
Buffelo Balls avatar
Jag är medlem i ett erotikforum där en av de styrande också har valt bilden av Idi Amin som sin avatar.

Det är ju inte vilken neger som helst.

Makt kan göra vem som helst kåt

Min enkla åsikt är att det är makten som dessa diktatorer har, över sitt folk, som är själva sinnebilden vi skall ha, när det gäller Flashbacks admins.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in