2009-07-21, 20:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av platyzma
Nej alltså dom som sköt sönder polisbilen igår va troligen yngre kids med soft air gun, dom som sköt han idag är väl inte alls otroligt albaner eller har på nåt vis anknytningar till balkanligorna i VF....

Tänkte väl att Tynnered legat lite lågt sen dom kniva ner dom där två tidningsbuden...

Alltså dom som sköt idag va riktiga vapen, vad jag fattat som VET inte polisen vilket vapen det var igår, så kan ju hänga ihop. Samma hood iaf...
Ja, jag nämnde bara det som hände igår för det inträffade på samma gata. Eller det med polisbilen var på Smaragdgatan och det som hände idag verkar ha varit precis där Smaragd- och Briljantgatan delar sig.
Citera
2009-07-21, 20:33
Medlem
jamssons avatar
Citat:
Nej alltså dom som sköt sönder polisbilen igår va troligen yngre kids med soft air gun, dom som sköt han idag är väl inte alls otroligt albaner eller har på nåt vis anknytningar till balkanligorna i VF....

Tänkte väl att Tynnered legat lite lågt sen dom kniva ner dom där två tidningsbuden...

Alltså dom som sköt idag va riktiga vapen, vad jag fattat som VET inte polisen vilket vapen det var igår, så kan ju hänga ihop. Samma hood iaf...

Ok hade inte hela bilden klar för mig. Börjar bli lite mycket av den här varan nu, kan det vara så att hålet efter OG och Bandidos skall fyllas igen? Albanligan är ju gammla i gården, ser dom en chans att bygga upp igen eller är det dom som får på pälsen igen?.

Hmm skall bli intressant att se fortsättningen

M.V.H.
jamsson.
Citera
2009-07-21, 20:36
Medlem
platyzmas avatar
Kanske är ultra-stjärnorna i La Familja som blivit bortkörda från Halmstad av Black Cobra o försöker slå sig in här

Näe seriöst är det ju med all sannolikhet gängrelaterat.
Citera
2009-07-21, 20:44
Medlem
jamssons avatar
Citat:
Kanske är ultra-stjärnorna i La Familja som blivit bortkörda från Halmstad av Black Cobra o försöker slå sig in här

Näe seriöst är det ju med all sannolikhet gängrelaterat.

Jepp men vilka är det som står för krutröken i "Tombstone" denna gång?

M.V.H.
jamsson.
Citera
2009-07-21, 21:05
Medlem
Gbg.BestCoasts avatar
Det ryktades innan om att både offer och gärningsman ska vara relativt unga? Både i 20-års åldern! Någon som vet om det stämmer?
Citera
2009-07-21, 21:06
Medlem
Ni som har mer info får gärna skriva det, jag lär nog veta en del senare men just nu har jag ingen aning om. Gick precis förbi platsen och det stod fortfarande poliser där men avspärrningarna togs bort för en dryg halvtimma sen!
Citera
2009-07-21, 21:12
Medlem
platyzmas avatar
Ditt nick tyder på att du har koll på Tynnered 421Fire, så mjölka all info du vet. Ju yngre gm och offer desto mindre alban/balkanrisk känns det som tycker jag?
Citera
2009-07-21, 21:43
Medlem
Polisen har spärrat av ett område i Tynnered. Händelsen vållar stor uppståndelse bland de boende i bostadsområdet.
Polisen sätter nu in massiva resurser för att hitta mannen. Man söker bland annat med helikopter.
- Vi tar fram allt vi har, säger Stefan Gustafsson.
Den misstänkte gärningsmannen är 20-25 år, bär svart keps, svart jacka, mörkblå jeans, ljusa sneakers och har smal kroppsbyggnad.
Citera
2009-07-21, 22:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AlphaParkas
Sätter 1000 spänn på att det är svartskallar som är i farten igen. Nån som sätter emot?

Ja, jag sätter emot....sätter 10 lax om det skall vara så....eftersom mina misstankar går till en galen finne =)
Citera
2009-07-22, 03:24
Medlem
HAR MASSA NY INFO!!!!!!!!!!!! sorgligt men sant
Citera
2009-07-22, 04:49
Medlem
jamssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FirozeUnit421

Ja men kläm fram det då!!!!

M.V.H.
jamsson.
Citera
2009-07-22, 05:52
Medlem
platyzmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FirozeUnit421

Stiligt, ge oss the 4-1-1, och avgör vem som blir skyldig vem pengar av dom två vadslagarna =D
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in