2003-12-02, 17:34
Medlem
colds avatar
Shit. Nu ringde Tarras Wahlberg mig ! *hjäääääälp* Hon ska stämma mig därför att jag spekulerar i prinssesans underliv. Jag sa åt tanten jag spekulerar inte i hennes underliv..jag fyller upp det!! *Tarras lägger på*
Citera
2003-12-02, 19:19
Medlem
TomBombadills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cold
Shit. Nu ringde Tarras Wahlberg mig ! *hjäääääälp* Hon ska stämma mig därför att jag spekulerar i prinssesans underliv. Jag sa åt tanten jag spekulerar inte i hennes underliv..jag fyller upp det!! *Tarras lägger på*

Vore kul om det va sant
Citera
2003-12-02, 22:41
Medlem
Magnums avatar
Du kan iaf titulera dig "Kunglig Hovleverantör"!
Citera
2003-12-02, 23:42
Medlem
snapcases avatar
Citat:
Japp, nu är Cold tbx... Har saknat dig mannen. Om du vill ringa upp Tarras-Wahlberg så har jag hennes telefonnummer nånstans i gömmorna. Fick det av aftonbladets nattredaktion när jag och en polare ringde dit 4 ggr i veckan på fyllan och frågade vad som skulle hända om nån av oss registrerade partnerskap med Carl-philip. Vi undrade om man skulle bli dubbelkung om Vickan dog och Calle blev kung. Tillslut var det nån som lessnade och gav oss Tarras kontorsnummer. Vi testade att ringa dagen efter och hamnade hos hennes sekreterare.
Citera
2003-12-03, 10:45
Medlem
Wiseguys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magnum
Du kan iaf titulera dig "Kunglig Hovleverantör"!

Den va bra!!!
Citera
2003-12-03, 20:45
Medlem
Om du lyckas med denna bravad så är du kung i mina ögon, lycka till.
Citera
2003-12-03, 21:48
Bannlyst
Citat:
I Prinessesan Madeleines mun när hon sover ( och inte vaknar) Är det då våldtäkt? )

Med tanke på att du betalar skatt för åbäket så borde du väl har full rätt att ofreda dig bäst du vill med henne?
Citera
2003-12-04, 09:28
Medlem
rosamannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SuXx
Haha Lol
Är det nån åldergräns som gäller för blanketten?

Ja tyvärr...
Man måste vara i laglig ålder för att idka sexuellt umgänge, alltså minst 15 år.
Är man lagligt registrerad som hund kan man dock räkna hundår, vilka är kortare. Ett tips om du är en kåt liten fjortiskille är alltså att övertyga dina föräldrar om att börja betala hundskatt för dig.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in