2009-07-21, 03:38
Medlem
Jag tänkte använda ett svar från en tidigare tråd jag medverkat i, när jag märkte att tråden inte verkar finns längre. Tråden startades 2009-05-27 av mr123 i "Genetik, molekylärbiologi och evolutionsbiologi"-forumet och behandlade ett antal genetikfrågor. mr123 har nu noll inlägg och mina inlägg från tråden syns inte heller i min historik.

Någon som kan svara på vad som hände?
Jag la ner mycket tid på svaren i den tråden och jag tycker det skulle vara synd om de inte går att få tag på längre.
Hur vanligt är det att trådar som inte brutit mot någon regel försvinner? Är svaret ibland ska jag ta som vana att spara allt jag skriver.
Citera
2009-07-21, 04:30
Medlem
FISKISCHs avatar
om tråden skickas till pk så räknas väl inte inläggen? precis som i LB, humor mfl?
Citera
2009-07-21, 07:27
Medlem
epost72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johannordholm
Jag tänkte använda ett svar från en tidigare tråd jag medverkat i, när jag märkte att tråden inte verkar finns längre. Tråden startades 2009-05-27 av mr123 i "Genetik, molekylärbiologi och evolutionsbiologi"-forumet och behandlade ett antal genetikfrågor. mr123 har nu noll inlägg och mina inlägg från tråden syns inte heller i min historik.

Någon som kan svara på vad som hände?
Jag la ner mycket tid på svaren i den tråden och jag tycker det skulle vara synd om de inte går att få tag på längre.
Hur vanligt är det att trådar som inte brutit mot någon regel försvinner? Är svaret ibland ska jag ta som vana att spara allt jag skriver.

Prenumerationer underlättar, då hittar man iaf trådar som hamnat papperskorgen.
Att trådar raderas helt är mycket sällsynt.
Citera
2009-07-21, 08:03
Medlem
Carl Hamiltons avatar
Tråden är (mjuk)raderad p.g.a. av att trådstarten innehåller ett regelbrott.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in