2009-07-20, 15:45
Medlem
Cynikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trovalla
Nej han drar bara gränsen mellan hetero och homo, och för han var det självklart då han är hetero.

Blev du nekad när du försökte suga hans kuk eller hur vet du om han är hetero?
2009-07-20, 15:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cyniker
Har faktiskt inte testat det själv heller, men har förstått att det är mycket uppskattat på sina håll. Jag vet inte hur det står till med din flickväns intimhygien men ett tvättat rövhål är lika rent som en tvättad fitta. Så "att hålla sig från skiten" bör inte vara några problem med en renlig flicka om man skulle vilja pröva på ett rimjob

jo tack..

Men coca-cola är också gott ju..

Starglide Cola Glidmedel

http://www.a-store.nu/shop/5164/img30/h3230/1623230-rescaledpic-300x300.png
2009-07-20, 15:46
Medlem
Playcontrols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av manne
tack för svaren skall köpa en sådan tub så att blir gott ju..
Fruity Love Strawberry 100 ml

http://www.starglide.se/upl/images/62178.png

Vill att fittan skall smaka som Häagen-Daz

Allra helst som denna då Häagen Dazs Ice Cream Smoothie - Raspberry and summer berries

http://farm3.static.flickr.com/2464/3575131291_ce75489365.jpg

http://playtaste.co.uk/wp-content/uploads/2009/05/summerberries-1024x768.jpg

Det gillar jag..Mums...

Hahaha, du är fan dum i huvudet!

Fråga tjejjerna istället, det vet nog bättre själva hur de vill ha det...
Jag tror nog att de flesta tjejjer skulle bli sura om du drog fram någon jordgubbssylt och smetade in fittan med för att du vill att det ska smacka bättre btw.
2009-07-20, 15:51
Medlem
Citat:
Blev du nekad när du försökte suga hans kuk eller hur vet du om han är hetero?

Nej jag tänkte mer på att han har avstått från rövhål.

Sen så ska inte pappas lilla kottesnaskare komma här o tro att trovalla suger kuk. För så är det inte.

Din pappa har byggt en vävstol som greppar hans penis samtidigt som han trampar för att ejakulera systematiskt över ditt ansikte, jävla ristrampare!
2009-07-20, 15:55
Medlem
makkiss avatar
Citat:

Sen så ska inte pappas lilla kottesnaskare komma här o tro att trovalla suger kuk. För så är det inte.

Din pappa har byggt en vävstol som greppar hans penis samtidigt som han trampar för att ejakulera systematiskt över ditt ansikte, jävla ristrampare!

Hahahahaha
2009-07-20, 16:01
Medlem
Cynikers avatar
Citat:

En dag förlorar du kanske oskulden (kanske) och då kommer du lära dig att definitionen av homosexualitet inte har med rövhål att göra.
2009-07-20, 16:01
Medlem
ilols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Salorm
Alla tjejer älskar när du stoppar in din tunga djupt in i röven för att i nästa stund komma upp och kyssa dom.

Slår aldrig fel!

Hahaha.. Jag dör
2009-07-20, 16:03
Medlem
soapmasters avatar
Man slickar inte fitta, man suger fitta.
2009-07-20, 16:41
Medlem
Citat:
En dag förlorar du kanske oskulden (kanske) och då kommer du lära dig att definitionen av homosexualitet inte har med rövhål att göra.

Jag har hört det förr och svarar igen. Det hade inte spelat någon roll om jag nu var oskuld för det kvittar så mycket för mig. Att ni "människor" alltid tar det som om det vore något bra, gudomligt att inte vara oskuld, är ju bara patetiskt. Särskilt när ni försöker dissa med det, vafan ska det ens vara en diss? haha.

Att ha sex är överskattat då det finns så mycket annat att göra. Än att hålla på med någon meningslös aktivitet som bara gör er själva nöjda.

Förmodligen så kände du samma känsla som när du förlorade oskulden som när din pappa slog sitt deep-throat rekord i din hals, även när han tog din stjärtoskuld när du var 2.
Senast redigerad av trovalla 2009-07-20 kl. 16:43.
2009-07-20, 16:50
Medlem
Cynikers avatar
Citat:
Jag har hört det förr och svarar igen. Det hade inte spelat någon roll om jag nu var oskuld för det kvittar så mycket för mig. Att ni "människor" alltid tar det som om det vore något bra, gudomligt att inte vara oskuld, är ju bara patetiskt. Särskilt när ni försöker dissa med det, vafan ska det ens vara en diss? haha.

Att ha sex är överskattat då det finns så mycket annat att göra. Än att hålla på med någon meningslös aktivitet som bara gör er själva nöjda.

Förmodligen så kände du samma känsla som när du förlorade oskulden som när din pappa slog sitt deep-throat rekord i din hals, även när han tog din stjärtoskuld när du var 2.

Du är en tragisk och ensam liten människa.
2009-07-20, 16:53
Medlem
Citat:
Du är en tragisk och ensam liten människa.

Att du upplever det är en sak. Dock så är det nog du som är rätt tragiskt som tror att det är någon slags diss att kalla någon oskuld. Det bevisar bara dina ringa perspektiv på livet.

Du kanske anser mig tragiskt och ensam, men liten är jag faktiskt inte.

Du anser detta för att du har dina prioriteringar som jag anser totalt meningslösa f.ö
2009-07-20, 17:00
Medlem
Kilroy2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av prejarn
Nej man slickar dom inte i röven.. hoppas du gör dig till, luktar lite troll. Annars är du efterbliven.

Jag brukar slicka i röven och det uppskattas väldigt mycket i dom fallen jag gör det.
Men det är ju olika från person till person, vissa gillar en tunga i röven, andra inte.

EDIT: Man ska dock vara noga med att inte gå från analen till fittan. Tarmbakterier i fittan tror jag väldigt få tjejer uppskattar.

Citat:
Nej han drar bara gränsen mellan hetero och homo, och för han var det självklart då han är hetero.

Va?
Vad har en tunga i analen med hetero och homo att göra?
Senast redigerad av Kilroy2 2009-07-20 kl. 17:03.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in