Kom igen nu Krumis kan vi få höra nåt som inte stått i AB.
Hur mycket svamp drar han i sig?
Vad ska han göra med alla pengarna?
Tar han den i tvåan?
Du förstår vad jag menar ? Få höra nåt smaskigt nu som inte går att läsa i kvällspressen.
En del av vinsten går till ett barnhem i Indien. För sina pengar har han köpt en Audi TT, fast det står ju i aftonbladet, men den är silvrig inte röd. Ett tipps, köp INTE en sån, de går inte att sitta i baksätet!
Jag är hemskt ledsen men det finns inget att skriva som skulle vara roligt eller så.
Senast redigerad av Krumis 2009-09-12 kl. 01:01.
Bluffsnubben lyckades! Många kulor rullar in för att folk (läs medelålders frustrerade svenskor) tror att deras liv blir helade av att ligga på en plastmatta.
Allting går att sälja med mördande reklam. Bluffgubben gick från månader av meditation på indisk bergstopp till snabbskutt in i lyxbil så snart ekonomin tillät. Precis som vi trodde.
Haha en son där spikmatta tog min farsa med sig fron sovjet när jag va liten, har tom en liten del av den kvar här, och spikarna ser exakt ut somden där shaktimattan, kopia?
Haha en son där spikmatta tog min farsa med sig fron sovjet när jag va liten, har tom en liten del av den kvar här, och spikarna ser exakt ut somden där shaktimattan, kopia?
Ja, den är ju ett plagiat av den ryska varianten. Det framkommer lite tidigare i tråden...
Men kom, igen funkar eller inte det luktar ju bara avund om detta. Passa på å lär er nått om hur man kan skapa sig en bättre (ekonomiskt sett) framtid istället för att racka ner på stackarn.