2009-08-02, 22:51
Medlem
glootus avatar
Ett tips är att kolla på alla hans videos, i ordning. Jag kollade igenom alla robot project filmer och har insett nu att jag har missat sjukt mycket. Han gör en del andra projekt vid sidan om. Han har även ett par videos där han går igenom hela sitt hus och visar hur allt funkar.
Citera
2009-08-03, 15:19
Medlem
Kåwnans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av glootu
Ett tips är att kolla på alla hans videos, i ordning. Jag kollade igenom alla robot project filmer och har insett nu att jag har missat sjukt mycket. Han gör en del andra projekt vid sidan om. Han har även ett par videos där han går igenom hela sitt hus och visar hur allt funkar.

Visste jag inte, tack för den, var faktiskt väldigt intresserad av hans hus också. Ser väldigt futuristiskt ut
Citera
2009-08-05, 11:01
Medlem
discardeds avatar
Har ni sökt på honom på facebook? Han har världens bästa bild! Sök på Jamie Mantzel!
Citera
2009-08-05, 11:42
Bannlyst
Hahaha snacka om skön professor. Påminner mig lite om "Back to the future"-doc
Citera
2009-08-07, 18:49
Medlem
c^2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av discarded
Har ni sökt på honom på facebook? Han har världens bästa bild! Sök på Jamie Mantzel!

Priceless!!!
Citera
2009-08-08, 13:16
Medlem
Kåwnans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av c^2
Priceless!!!

haha lol!

Fan va hans brorsa stör han i det stora mästerverket! De leker juh bara!
Citera
2009-08-11, 23:48
Medlem
Forsnackes avatar
Hah, jag har donerat^

Det känns lite surt att man hellre plockar fram plånboken för en knas på andra sidan havet iätället för typ skolgång för 30 barn i en evighet i Afrika.
Citera
2009-08-13, 16:21
Medlem
Poeten-Skes avatar
Den här mannen är min Gud, fan vad ambitiös och lyrisk han är. Måste vara ett ADHD fall.
Citera
2009-08-13, 18:52
Medlem
gromzies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Forsnacke
Hah, jag har donerat^

Det känns lite surt att man hellre plockar fram plånboken för en knas på andra sidan havet iätället för typ skolgång för 30 barn i en evighet i Afrika.

eehh???

fuck afrikabarn, robotar är mycket coolare.
Citera
2009-08-13, 20:44
Medlem
Kåwnans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gromzie
eehh???

fuck afrikabarn, robotar är mycket coolare.

Word

Han kommer säkert bygga en replicator efter robot projektet och lösa världens alla problem! Donera mera!
Citera
2009-08-14, 01:37
Medlem
han får ta och slänga upp en ny robotvideo nu!
Citera
2009-08-16, 13:28
Medlem
Kåwnans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lloydan
han får ta och slänga upp en ny robotvideo nu!

Han har ju dock slängt upp ca 4 nya videos sedan det senast giant robo klippet, alltid något i alla fall. Nu verkar han hålla på att bygga klart sin hangar helt, kanske är smart om en orkan hälsar på eller liknande.

Fan va ja vill bygga nått alltså! Har ni nå sköna tips på hemmaprojekt som en total n00b kan göra? Har väll de verktyg som det vanliga garaget innehålller.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in