Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2003-12-02, 12:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BF_Sweden
Partypoker är tydligen den största siten.
Nej. Party poker är en del i ett nätverk av siter som använder samma spelarbas. De olika siterna har bara olika skins till samma mjukvara. Om du loggar in på Party poker så får du lira mot folk från bl a Empire poker.

Tillsammans är dock dessa siter störst, med ca 15000 - 20000 lirare aktiva samtidigt.
Citera
2003-12-02, 12:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Nusseman
Nej. Party poker är en del i ett nätverk av siter som använder samma spelarbas. De olika siterna har bara olika skins till samma mjukvara. Om du loggar in på Party poker så får du lira mot folk från bl a Empire poker.

Tillsammans är dock dessa siter störst, med ca 15000 - 20000 lirare aktiva samtidigt.
Jag tror multipoker ingår i samma också...
Citera
2003-12-02, 12:39
Medlem
BF_Swedens avatar
Är det någon som vet om det finns någon annan skandinavienbaserad pokersida förutom Expekt och Ladbrokes? Mitt problem består i att jag inte lyckas få igång ladbrokes (och expekts, de har samma software) pokerprogram. Jag har mailväxlat och ring fram och tillbaks med Ladbrokes nu i två veckor utan att få igång pokerprogrammet. Det blir förbjuden åtgärd hela tiden. Jag har grejat i registret och till och med köpt nytt grafikkort utan resultat.

Jag skulle vilja hitta en pokersida där man kan överföra pengar från min internetbank ( nordea). Partypoker och dessa sidor kräver ju Visa och detta är jag inte rätt man att ha tycker de som delar ut betalningsanmärkningar.
Citera
2003-12-02, 12:54
Medlem
AnkBanks avatar
Ville bara säga att intresse finns
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto