Citat:
Ursprungligen postat av
rompedasker
Ursäkta men vart nämner han detta?
Hittar inget inlägg om det. Man får nog aldrig ett avslut även om man är nyfiken.
Om någon har en bild av Aki får man gärna skicka i PM nyfiken om det var samma person jag tänkt på..
Inläggen 231 och en bit framåt kan man se en person med Akis Facebookprofilbild som hoppat in och börjat skriva.
Först skriver den personen som den bara känner till Aki men senare kommer ett
-
jag tror bröderna är mer rädda för mig än vad jag någonsin kommer att vara rädd för dom men säg inget heheheheh
(FB) Försvunne 20-årige Victor Hasselström i Eskilstuna misstänks mördad (2009)
Citat:
i en egen å av SYRA,,, Puts veck borta....
Citat:
hahahahah jag tror bröderna är mer rädda för mig än vad jag någonsin kommer att vara rädd för dom men säg inget heheheheh
Det nämns även en lucka i golvet till den igengjutna poolen och det stämmer inte.
På bilder som fanns i UE bloggar här så ser man att golvet är helt slätt utan öppningar.
Från en av bloggarna så hade fotografen träffat en trevlig finsk man som hyrde en del av huset där, som på gården hade byggt sin egen ”Sauna”
Han berättade att ena rummet hade varit ett poolrum men att det nu hade gjutits igen.
Sen hade fotografen fått tagit bilder på det rummet.
I ett angränsade rum rum stod en framstol till en bil och säckar med cement.
Detta var alltså bara någon månad efter Victor försvann.
Jag fick även detta bekräftat av dåvarande hyresvärd att Aki fått gjuta igen poolen och röra sig fritt i byggnaden som en liten hustomte.
Bilder från en annan blogg visade att i slutet på samma år så var poolen kvar.
Tyvärr är dessa bloggar stängda nu men allt fanns här i tråden då med öppna bilder och även exakta datum.
Gällande PMet jag hade fått förut om att Aki öppnat dörren för ett besök och i badkaret fanns syra. Den upplevelsen fick personerna att må dåligt… Det vet jag inte hur mycket sanning det ligger i det.
Citat:
Citat:
2 zigenare i Eskilstuna skulle besöka en lägenhet, och redan vid porten började båda känna att det stank i hela trapphuset. Så dom gick upp till lägenheten och plingade på, där ska Aki ha öppnat dörren och dragit in dom och berättat att han håller på att lösa upp kroppen i ett badkar i lägenheten. Badkaret var fyllt med syra. De 2 mådde jävligt dåligt efter den händelsen.
Gällande bilder på Aki så finns det inga. Han var fotoskygg även fast han hängde på krogar som hade fotografering av gästerna så lyckades han undvika alla kort.