Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2009-07-14, 08:52
Medlem
azzus avatar
Hej,
Har aldrig lyckats installera klart varken daemon tools eller alcohol i Win7. Har inte varit i så stort behov av dem programmen tidigare, men nu behöver jag det verkligen. När jag kommit till biten " Du måste starta om datorn för att fortsätta installationen " i daemon tools, så rebootar jag och efter det så börjar den bara installera om från början och kör samma procedur igen.

Någon som vet vad detta beror på, eller har en annan lösning? Snabba svar uppskattas.
Mvh
Citera
2009-07-14, 09:21
Medlem
-deviant-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av azzu
Hej,
Har aldrig lyckats installera klart varken daemon tools eller alcohol i Win7. Har inte varit i så stort behov av dem programmen tidigare, men nu behöver jag det verkligen. När jag kommit till biten " Du måste starta om datorn för att fortsätta installationen " i daemon tools, så rebootar jag och efter det så börjar den bara installera om från början och kör samma procedur igen.

Någon som vet vad detta beror på, eller har en annan lösning? Snabba svar uppskattas.
Mvh

Vilken version av Daemon-Tools är det du försöker installera, och vilket bygge av Windows 7 är det du kör?
Senast redigerad av -deviant- 2009-07-14 kl. 09:34.
Citera
2009-07-14, 10:39
Medlem
King Grubs avatar
Senaste versionen av Daemon Tools Free has Windows 7-support. Tidigare versioner har det inte.
Citera
2009-07-14, 13:46
Medlem
GuitarPROs avatar
Dra hem PowerISO om du inte får det att funka
Citera
2009-07-14, 18:48
Medlem
Amantes avatar
Deamontools

Testa att ändra kompatibiliteten så det kör på vista.
när jag gjorde det så funkade det utmärkt
Citera
2009-07-15, 15:18
Medlem
azzus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amante
Testa att ändra kompatibiliteten så det kör på vista.
när jag gjorde det så funkade det utmärkt

Tack för alla svar, men hur ändrar jag kompatiblitetn?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in