Tre av mina trådar i humorforumet har fått negativ kritik. Folk ser inte humorn???
Vad är det för torra människor som hänger på FB?
Har det alltid varit så här? Minns Bobby tråden och allt där alla hakade på. Inte fan var det torra typer då.
Tre av mina trådar i humorforumet har fått negativ kritik. Folk ser inte humorn???
Vad är det för torra människor som hänger på FB?
Har det alltid varit så här? Minns Bobby tråden och allt där alla hakade på. Inte fan var det torra typer då.
Om du inte får de reaktioner du förväntar dig av dina trådar kanske du ska ta med dem någon annanstans, inte gnälla här. Vad gäller den låsta tråden får du ta upp med aktuell moderator om du har några synpunkter på det.
Det här är inget forum där vi filtrerar bort inlägg av negativ karaktär. Om folk inte gillar dyngan du postar är de välkomna att säga det.
Du startar trådar i humor och blir ledsen för att inte fler delar din syn på vad som är det roligaste de sett. Hade detta varit gamla FB så hade användarna letat upp dig i en gammal skolkatalog, postat bilder, busringt till dig mitt i natten och fått dig att aldrig mer starta trådar de inte uppskattade.
Nu nöjer de sig istället med att berätta att de inte tycker dina bidrag är roliga. Att gnälla om det i Flashback lär inte ändra folks syn på vad som är roligt.