2010-07-12, 08:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kuckelikuk
Hur många tror du försöker luska ut exakt vilket datum urvalet släpps? Det blir precis samma urval även om jag kollar om några dagar...

Aja hoppas iaf att det kommer snart, för jag vill se mitt..:P
2010-07-12, 08:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StinaX
Aja hoppas iaf att det kommer snart, för jag vill se mitt..:P

Väntar spänt på det med. Gick upp sjukt tidigt för att kolla ifall det har blivit publicerat :P Jag vet dock att jag förmodligen inte kommer att komma in utan hamnar som reserv :/
2010-07-12, 08:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pavens
Väntar spänt på det med. Gick upp sjukt tidigt för att kolla ifall det har blivit publicerat :P Jag vet dock att jag förmodligen inte kommer att komma in utan hamnar som reserv :/

Vad har du sökt?
2010-07-12, 08:50
Medlem
Citat:
Vad har du sökt?

Har sökt logopedprogrammet i första hand och sen socionomprogrammet vilket jag kommer att komma in på Surt bara för logoped är bättre. Vad har du sökt?
2010-07-12, 08:53
Medlem
Citat:
Har sökt logopedprogrammet i första hand och sen socionomprogrammet vilket jag kommer att komma in på Surt bara för logoped är bättre. Vad har du sökt?

Läkarprogrammet har jag sökt.. Hm det jobbiga är liksom att våra program är ju på flera år, så på en dag avgörs liksom flera år av ens liv.. och vi kan inte direkt påverka det:/ Så jobbigt att behöva itta hela dagen utan att direkt veta när det kommer ske..
2010-07-12, 09:02
Medlem
Citat:
Läkarprogrammet har jag sökt.. Hm det jobbiga är liksom att våra program är ju på flera år, så på en dag avgörs liksom flera år av ens liv.. och vi kan inte direkt påverka det:/ Så jobbigt att behöva itta hela dagen utan att direkt veta när det kommer ske..

Hoppas du kommer in då! Det är i såna här lägen man vill önska sig en sak. Om några timmar har vi svaret
2010-07-12, 09:08
Medlem
Citat:
Hoppas du kommer in då! Det är i såna här lägen man vill önska sig en sak. Om några timmar har vi svaret

Svar runt kl 10, står det i andra tråden, vågar man hoppas?
2010-07-12, 09:10
Medlem
eXtremos avatar
Citat:
Svar runt kl 10, står det i andra tråden, vågar man hoppas?
Efter alla troll som ger falska besked i form av "JAG KOM IN!" litar jag inte på någon atm. Men du, häng inte upp dig helt på U1, det kommer även U2 där du kan komma in om du inte gör det idag, håller tummarna för dig!
2010-07-12, 09:17
Medlem
FrasseFloyds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eXtremo
Efter alla troll som ger falska besked i form av "JAG KOM IN!" litar jag inte på någon atm. Men du, häng inte upp dig helt på U1, det kommer även U2 där du kan komma in om du inte gör det idag, håller tummarna för dig!
Helt rätt. På de flesta utbildningarna sänks kraven ganska rejält till U2, så det är dumt att gräva ner sig om man inte kommer in idag.
2010-07-12, 09:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av eXtremo

Jo men jobbigt att vänta på U2 men jag har sökt till GBG och det är väl rätt populärt där. Enligt GU skall resultatet släppas på förmiddagen, ringde och checkade.

Tack iaf:=) Har du också sökt?
2010-07-12, 09:28
Medlem
Äsch, LU då? Kommer det också idag?
2010-07-12, 09:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av korv20000
Äsch, LU då? Kommer det också idag?

alla besked från alla lärosäten kommer komma idag.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in