Jag tycker det är snyggast att ha en så tjock säng som min ståendes direkt på golvet. Alltså, utan ben. Men det skulle av diverse skäl vara bättre om jag i alla fall kunde sätta på korta sådana. Alltså, små pyttestumpar till ben. Vet ni var man kan hitta extremt korta sängben?
Jag hade väldigt korta ben till min säng förut, de var från IKEA. Sen bytte jag till väldigt långa ben istället, det var guld att ha en riktigt hög säng tyckte jag. Men min sambo håller inte med så numera är den normalhög igen
Var i Stockholm kan jag låta någon såga av benen så att de blir exakt lika långa? Och kanske putsa till dem lite. Jag klarar inte av att göra det själv.
Var i Stockholm kan jag låta någon såga av benen så att de blir exakt lika långa? Och kanske putsa till dem lite. Jag klarar inte av att göra det själv.
Åk till ett snickeri.. ligger inte det där snickeriet som var TV-serie eller liknande i Stockholm, "ja har hängt me de stora grabbarna, va!" Testa där
Annars kan Bauhaus kapa och såga enligt mått, och det är nog inte helt omöjligt att de även säljer sängben.