Hej,
Jag behöver lite hjälp med att uppdatera min XP till w7, väldigt viktigt att jag får det gjort snarast
Köpte windows 7 CD-key.
Har laddat ner windows 7 och är igång med installationen, sedan så uppstår alla problem.
När jag väljer disk, och ska installera så kommer det felmeddelande som lyder
"Den partition du valde kanske redan innehåller filer från en tidigare Windows-installation. I så fall kommer de filerna och mapparna att flyttas till en mapp med namnet Windows.old. Du kommer att kunna nå filerna i Windows-old, men du kommer inte att kunna använda den tidigare Windows-installationen."
Då trycker jag OK.
Sedan står det
"Installationsprogrammet kunde inte använda den befintliga systempartitionen eftersom det finns för lite ledigt utrymme på den." (jag har 23.0GB plats på den)
Sen går det inte fortsätta, vad jag än gör så kommer jag tillbaka till samma problem..
Finns det någon som kan hjälpa?
//Jag har USB och har använt windows usb/dvd tool device enligt onlinetutorial, vilket leder till samma problem.
Mvh.