Citat:
Ursprungligen postat av
Roibot
Tycker du borde släppa taget om Alexander Kirkland en gång för alla. Du har nämnt honom sedan 2011 och redan då var det högst orealistiskt att han skulle vara vid liv och nu är det ännu mer osannolikt.
Men jag kan snacka med GRG (de håller koll på alla över 110 år) och se ifall de redan har undersökt mysteriet eller inte. Förresten så föddes han bara 2 dagar efter James McCoubrey, vilket skulle göra honom till näst äldst.
OnT: Skådespelerskan
Maxine Stuart har dött (1918-2013).
http://abcnews.go.com/Entertainment/wireStory/soap-opera-actress-maxine-stuart-dies-94-19381329
Haha bra att du håller koll!

Men det är bara för att det är ett mysterium med Alexander Kirkland. Är säker på att jag när jag först blev varse om honom för ett antal år sedan så talades det som om att han fortfarande levde, och det påstods av flera att så var fallet. Det som går att läsa om hans ev. frånfälle är en förlupen kommentar från någon användare som kommenterat i en tråd på IMDB, vilket, om vi ska dra det till sin spets, kan vara lika trovärdigt som att jag här och nu påstår att Elvis Presley lever. Stor osäkerhet råder alltså, och än mer nu, men jag erkänna att jag hoppas att han fortfarande är i livet, och att han till och med en dag kan få bli världens äldste man (eller det kanske han är, på den tiden var väl inte födelseattesterna lika exakta och noggranna som de är idag?) Men ja, det vore bra ifall du kunde ta ett snack med GRG så kanske de kan bringa klarhet i detta en gång för alla.
Maxine Stuart ja, har man sett henne i någonting? Hon verkar mest ha varit en dagsåpakändis.