Citat:
Ursprungligen postat av scrollock
Så om jag inte idiotförklarar dig genom att bokstavera ut allting så försöker jag "medvetet lura dig"? Försöker du göra dig själv omöjlig eller?
Vet man om Ellis hälsosituation så bör man veta att det inte är Alzheimers han lider av, till skillnad från sångaren.
Ja, du trollar för fulla muggar men är välkommen att sluta upp med det. Om du bara taggar ner dig ett par hekto och kollar in fakta lite noggrannare så är allting frid och fröjd. Vilseledande hade det varit om jag påstått att det varit BOXAREN E.lis som dött, men det var inte fallet, och i det här fallet var musikern Ellis också en storstjärna. Det är således ganska tydligt vem som lever och vem som dör om du bryr dig om att kolla upp saken.
För övrigt så har
Zohair al-Qaisi dött. För att vara övertydlig så var han en av de ledande militanta palestinska profilerna i området. Hans död frambringades av ett israeliskt flygangrepp.
http://www.bbc.co.uk/news/world-middle-east-17319054
Jag har aldrig påstått att det bara är mig det gäller.
Du förväntar dig att alla ska känna till allting om hälsotillståndet. Gör inte det.
Här kliver du ju i din egen fälla. Det är inte så att det finns två kända Zohair al-Qaisi.Detta är pudelns kärna, du kostar på dig att vara övertydlig när du inte behöver det. Men så fort det finns risk för sammanblandning så är du vag och otydlig för uppmärksamhetens skull.
Jag är fullständigt övertygad över att du är väl medveten om detta så det är tråkigt att vi ska behöva ha diskussionen.
Flera kända personer med samma namn: Tydlighet krävs.
Kändis med unikt namn: Tydlighet inte lika viktigt. Men ändå välkommet.
Catfish?