2012-01-21, 00:26
  #4753
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lamashta
Fotohandlarparet behöver inte alls ha fel angående dom inlämnade bilderna av en mysko kund.
Om vi antar att det inte var Allmänläkaren (och inte heller Obducenten, för den delen), så var det i så fall och naturligtvis någon annan och det skulle då innebära att den personen har något att göra med Catrines död, för hon var väl den enda prostituerade kvinnan där, år 1984, i Sverige, som försvann och sedan hittades styckad (och med största sannolikhet mördad). Men, däremot har ju i så fall fotohandlarparet pekat ut helt fel personer, med andra ord.


Fotohandlarparet är en central del i anklagelserna mot Härm och Allgen, just därför så har så mycket tid ägnats åt att misskreditera deras vittnesmål och trovärdighet.

Fotohandlarparet är mycket trovärdiga, visst kan dom ge ett småvimsigt intryck som många äldre människor men kvinnan var BERGSÄKER när hon pekade ut Allgen vid poliskonfrontationen.
Citera
2012-01-21, 00:28
  #4754
Medlem
lamashtas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av förman
Fascinerande att ni inte kunde komma på en enda person som delar er vanföreställning.

Umgås inte med så många, nuförtiden. Och du kan ju naturligtvis inte vara helt viss huruvida vi har en vanföreställning. Det skulle du bara kunna säga om mördaren gripits, häktats, åtalats och dömts och det samtidigt helt klart visat sig att det inte är läkarna.
Citera
2012-01-21, 00:30
  #4755
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lamashta
Umgås inte med så många, nuförtiden. Och du kan ju naturligtvis inte vara helt viss huruvida vi har en vanföreställning. Det skulle du bara kunna säga om mördaren gripits, häktats, åtalats och dömts och det samtidigt helt klart visat sig att det inte är läkarna.

Vem har pratat om att umgås. Nämn en enda person som delar er vanföreställning.
Citera
2012-01-21, 00:31
  #4756
Medlem
Claude-Ms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lawnmoverman2011
Du verkar vara i psykisk obalans Claude, det skulle vara intressant att få veta varför du är så oerhört intresserad av att helgonförklara läkarna hela tiden ?

Du skriver "utan deras vittnesmål = inget brott begånget"

Det är precis samma metod Lindeberg använder i sin förfalskade bok när han vill misskreditera fotohandlarparet.

Det vore bra om du kunde förklara varför alla vittnen som kan nita dit läkarna ljuger ?

Vad skulle dessa vittnen vinna på det ?

Fanns det någon ondskefull stor konspiration som ville sätta fast dessa två läkare en gång för alla eller vad ?

Var har du källan som säger att jag säger att alla vittnen ljuger?

Den finns ej så sluta med lögnerna nu.

Du är nog ensam om att anse att jag helgonförklarar "läkarna".

Sen kan jag berätta en nyhet för dig, vittnen säger sig ibland ha sett saker av den enkla anledningen att de vill hjälpa polisen att lösa fallet.

Det dök upp ett vittne i det här fallet som sedermera fick lämna scenen med svansen mellan benen efter att det framkom att vittnet redan sett de åtalade innan.

Sådana människor existerar.

Du är ju en praktkandidat till just ett sådant beteende.
Citera
2012-01-21, 00:34
  #4757
Medlem
Claude-Ms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lawnmoverman2011
Fotohandlarparet är en central del i anklagelserna mot Härm och Allgen, just därför så har så mycket tid ägnats åt att misskreditera deras vittnesmål och trovärdighet.

Fotohandlarparet är mycket trovärdiga, visst kan dom ge ett småvimsigt intryck som många äldre människor men kvinnan var BERGSÄKER när hon pekade ut Allgen vid poliskonfrontationen.

Du är väldigt dåligt insatt. Anita var i 40-års åldern när hon vittnade om detta.

Du är rätt ensam att anse att de är mycket trovärdiga av de som lyssnat på ljudbanden.
Citera
2012-01-21, 00:34
  #4758
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av förman
Vi kommer nog inte längre. Fascinerande att ni inte kunde komma på en enda person som delar er vanföreställning.



Och vilka fler personer än du själv och max 4-5 till här i denna tråd delar dina vanföreställningar ?

Ärligt talat så tror jag att du innerst inne vet om att läkarna är insyltade i Da Costas för tidiga död men du har svårt att svälja din stolthet och erkänna att du faktiskt satsade på fel häst.

Kom in i debatten på ett seriöst sätt istället.

Härm brukade ju jaga prostituerade på Malmskillnadsgatan i stor omfattning på 80-talet, det vet vi men finns det några uppgifter om vilket årtal han började med detta ?

Han har ju haft en avliden hustru bla tidigare och olika fästmör, accepterade dom hans "dubbelliv" om dom nu visste om allt detta ?

Kan hustrun som så mystiskt avled i januari 1982 på något sätt ha upptäckt Härms besök på stritan ?
Citera
2012-01-21, 00:34
  #4759
Medlem
lamashtas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lawnmoverman2011
men inte dom här herrarna som lusar ner tråden med sina "helgonförklaringar" av läkarna.

Jag tycker det är lite att ta i, när man är så övertygad/säker på något när man absolut inte ska eller kan vara det. Då måste man ju själv absolut veta att det är ställt utom allt rimligt tvivel. Och så är det ju inte.
Citera
2012-01-21, 00:35
  #4760
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Claude-M
Du är väldigt dåligt insatt. Anita var i 40-års åldern när hon vittnade om detta.

Du är rätt ensam att anse att de är mycket trovärdiga av de som lyssnat på ljudbanden.

Jag tror inte gräsfläcken lyssnat på banden.
Citera
2012-01-21, 00:38
  #4761
Medlem
Claude-Ms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av förman
Jag tror inte gräsfläcken lyssnat på banden.

Personen har ju fullt upp med att skriva en massa trams i stället för att redogöra för de frågor han/hon fått av flera seriösa debattörer.
Citera
2012-01-21, 00:38
  #4762
Medlem
lamashtas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av förman
Vem har pratat om att umgås. Nämn en enda person som delar er vanföreställning.

Känner ingen i verkliga livet av idag som är särskilt intresserad av detta fall.
Och det betyder att jag vet inte hur många det är som är för eller emot. Du kanske
känner alla, i hela Sverige?
Citera
2012-01-21, 00:41
  #4763
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lamashta
Känner ingen i verkliga livet av idag som är särskilt intresserad av detta fall.
Och det betyder att jag vet inte hur många det är som är för eller emot. Du kanske
känner alla, i hela Sverige?

Jag har inte sagt något om att känna någon. Det är din egen imbecilla tolkning. Nämn någon som delar din vanföreställning.
Citera
2012-01-21, 00:43
  #4764
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Claude-M
Du är väldigt dåligt insatt. Anita var i 40-års åldern när hon vittnade om detta.

Du är rätt ensam att anse att de är mycket trovärdiga av de som lyssnat på ljudbanden.


Folk i den åldern kan vara mycket vimsiga också, titta bara på dig själv

Med äldre menade jag människor som var betydligt äldre än Catrine som var 27 år gammal då hon gick bort.

Du som vet allt kan ju berätta för oss andra här exakt hur gammal Anita var när hon vittnade i poliskonfrontationen ?
__________________
Senast redigerad av Lawnmoverman2011 2012-01-21 kl. 00:47.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in