Det här har följt mig långt innan dokumentären sändes nyligen.
Först läste jag Per Lindebergs bok sedan Lars Borgnäs.
Kontentan av alla dessa timmar för att försöka förstå och bilda mig en egen uppfattning blev mig övermäktigt.
Att mamman är en manipulerande typ spökskrivare är jag säker på, och fylld av hat/avsky inför sin man.
Fastnar i att Jovan Rajs var rädd för att bli anklagad att själv vart delaktig i styckningen och därför gör dessa tvära kast i utlåtande.
Dagboks Lena tror jag inte alls på.
Varför är bara en känsla av att hon vill få uppmärksamhet.
Fotohandlarparet och kunden som kom in och noterade typ upplevd total fasa i butiken ingen av dessa tror jag på. Det fanns polaroidkamera vid den tiden som borde används för att fotografera detta.
Om det nu ens fanns fotografie
Det vittne som har minst trovärdighet är damen med hunden, där är det ju snurrigt värre med årstiderna.
Ni kan fakta bättre än mig, men jag fastnade för att slaktaren från Polen är min kandidat till styckningen, vem som mördade henne om inte slaktaren gjorde det innan styckning så finner jag ingen annan kandidat att han även tog livet av henne.
Den kvinnliga nykläckta polis kvinnan tror jag inte heller på, hon trodde hon hittat en språngbräda i karriären.
Incest påstående faller på tidslinjen och är helt galet, hittar inte bättre ord.
Men så fann jag den här artikeln, så nu släpper jag det här och bara följer ert arbete med att finna sanningen.
https://lakartidningen.se/wp-content/uploads/OldPdfFiles/1999/19692.pdf
Slutligen så hoppas jag att dom får någon form av upprättelse, behöver inte vara ekonomiskt hellre då att staten kryper till korset och ger dom det juridiskt.