2012-06-03, 18:07
Medlem
Vissens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Palmen1993
Ingen här som spelar Clan milks amatör turneringar? ))

Jodå, vi går under namnet Set Fail To Sail.

Försöker lira 3v3, 5v5 och midwarsturren varje månad!

Citat:
Ursprungligen postat av fittig
Vadå man, tala för dig själv idiotjävel. Eller ännu bättre, håll käften .
Det är skönt om man kan spela med folk på sin egna nivå, även när man spelar midwars. Nästan varenda game man kör så är folk efterblivna och pickar pebbles bara för att jävlas med egna laget etc. Ett rating system i midwars hade inte alls varit fel.

Jadu, det faktum att det finns ett ratingsystem kombinerat med att dina lagkamrater oftast är helt efterblivna är ganska talande.
Senast redigerad av Vissen 2012-06-03 kl. 18:09.
Citera
2012-06-03, 18:25
Medlem
Palmen1993s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vissen
Jodå, vi går under namnet Set Fail To Sail.

Försöker lira 3v3, 5v5 och midwarsturren varje månad!
Hehe, vi vann över er i round 4
SlaggeRobbanCrew
Citera
2012-06-03, 21:56
Medlem
JohnBasilones avatar
Fruktansvärt drygt att spela nuförtiden. ALLA games är avgjorda innan det gått 20minuter och resulterar i 4 av 5 fall i CC....
Citera
2012-06-03, 22:24
Medlem
FDYs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohnBasilone
Fruktansvärt drygt att spela nuförtiden. ALLA games är avgjorda innan det gått 20minuter och resulterar i 4 av 5 fall i CC....
Själv upplever jag att 4/5 games är längre än 40 minuter. Får man fråga vilken rating du ligger på?
Citera
2012-06-03, 22:28
Medlem
Fittigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GreasyJohn
Oj. Vad. fan. snackar. du. om?

I midwars kan en 1500-spelare få rejält mycket bättre stats än en 1800-spelare. Är denna 1500-spelaren då "bättre" än en 1800-spelare? Nej. Det är han inte. Han har haft tur med att få early kills och outcarryar sedan motståndarna. Jag kan ena gamet gå 20/0/10 för att nästa game feeda sönder. Stats kommer bli så jääääääävla missvisande så det är löjligt. Och angående mitt påstående om att en 1500-spelare under ett game kan spela bättre än en som egentligen är bättre, jag vet, jag är en 1500-spelare och dessa games händer förvånansvärt ofta.

Vad är poängen med att du är så jävla otrevlig? Typical honspelare.

Det är snarare så att det kvittar om ett lag får en bra start, för i slutspelet kommer alla ha optimal utrustning i vilket fall. Då är det ju det lag som har bäst uppställning som vinner.
Det brukar inte gå att vinna snabbt, detta eftersom motståndarna respawnar så fort innan man når 20+ att det är i stort sätt omöjligt att nöta ner shrine innan nya motståndare kommer och mosar dig.
När man misslyckats med att ta ner shrine några gånger så är motståndarna ikapp och då kan vad som helst hända.

Citat:
Ursprungligen postat av krutkurt
DEt finns ett ratingsystem, det syns bara inte.
Det har fan inte jag märkt av, vinner typ alla spel jag kör och får "Executioner" lika ofta, likt förbannat höjs inte nivån på spelarna. Men är det som du säger får jag kanske ge det mer tid. Tycker dock att det är värdelöst att man inte ser sin rating. Förstår inte poängen.
Citat:
Ursprungligen postat av Vissen
Jadu, det faktum att det finns ett ratingsystem kombinerat med att dina lagkamrater oftast är helt efterblivna är ganska talande.
Ligger på 1700 i vanlig mmr, och möter spelare på runt 1500 nu, som ofta precis skapat ett nytt account, och typ lämnar redan i lobbyn etc. Fattar inte varför man inte bara kan se sin rating, så mycket enklare då.
Citera
2012-06-03, 22:47
Medlem
JohnBasilones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FDY
Själv upplever jag att 4/5 games är längre än 40 minuter. Får man fråga vilken rating du ligger på?

På mitt vanliga är jag 1710 men det jag spelar på nu så ligger jag på 1550. Man möter fruktansvärt många smurfar nuförtiden.
Citera
2012-06-03, 23:03
Medlem
Palmen1993s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohnBasilone
vann precis ett 3v5 game, hade khezu med mig fast han var tvungen o dra så han leavade 0 min ingame, sen blev para i vårt lag lack o leavade efter typ max 5 min.
Citera
2012-06-04, 14:21
Medlem
m3isters avatar
Någon som vill lira MMR med mig? nyss fixat nytt acc så behöver nå lvl 5 alla polare lirar diablo 3 så ingen o lira med ;///// har 1.6 kd
Citera
2012-06-04, 14:34
Medlem
Galen.Negers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av m3ister
Någon som vill lira MMR med mig? nyss fixat nytt acc så behöver nå lvl 5 alla polare lirar diablo 3 så ingen o lira med ;///// har 1.6 kd
Vad heter du ingame?
Citera
2012-06-04, 15:21
Medlem
m3isters avatar
m3isterww1 heter jag
Citera
2012-06-06, 16:59
Medlem
kthxbyelols avatar
Sen ett par veckor tillbaka har jag fått mycket spikes, fryslagg och delay, det i sin tur förstör i stort sätt hela spelet och jag förstår inte vad jag ska göra. Därför vänder jag mig nu till fb, sitter på en;

Modellnamn Prestige Battlefield Intel Core i7 2600 3.5GHz / 8GB / 2TB / DVDRW / Win 7 Home Premium

Processor Intel Core i7
Processorhastighet 3.4 GHz
Processormodell 2600
Memory Type DDR3 SDRAM
Hårddisk 2000 GB
Number of Hard Drives 1
Hard Drive Type HDD
Skärm
Bildskärm Medföljer inte
Mjukvara
Operativsystem Windows 7 Home Premium
Enheter
Optisk Enhet DVD-RW
Dual Layer Ja
Ljud
Ljudkort Integrated
Grafik
Grafikkort Geforce GTX 560
Minnesstorlek 1024MB
Minne
Minne RAM 8 GB

Min internetuppkoppling är följande;Tar emot 9,86mb/s och skickar filer i; 0,37mb/s

Ligger runt 100i ping när jag spelar förövrigt, har faktiskt ingen aning om va jag låg på tidigare då det inte lagga.

Någon som kan ha någon idé om varför det krånglar? Blev det några inställningar ändrade i någon patch på Hon? Vad ska jag göra?
Citera
2012-06-07, 08:02
Medlem
Greenscouts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kthxbyelol
Sen ett par veckor tillbaka har jag fått mycket spikes, fryslagg och delay, det i sin tur förstör i stort sätt hela spelet och jag förstår inte vad jag ska göra. Därför vänder jag mig nu till fb, sitter på en;

Modellnamn Prestige Battlefield Intel Core i7 2600 3.5GHz / 8GB / 2TB / DVDRW / Win 7 Home Premium

Processor Intel Core i7
Processorhastighet 3.4 GHz
Processormodell 2600
Memory Type DDR3 SDRAM
Hårddisk 2000 GB
Number of Hard Drives 1
Hard Drive Type HDD
Skärm
Bildskärm Medföljer inte
Mjukvara
Operativsystem Windows 7 Home Premium
Enheter
Optisk Enhet DVD-RW
Dual Layer Ja
Ljud
Ljudkort Integrated
Grafik
Grafikkort Geforce GTX 560
Minnesstorlek 1024MB
Minne
Minne RAM 8 GB

Min internetuppkoppling är följande;Tar emot 9,86mb/s och skickar filer i; 0,37mb/s

Ligger runt 100i ping när jag spelar förövrigt, har faktiskt ingen aning om va jag låg på tidigare då det inte lagga.

Någon som kan ha någon idé om varför det krånglar? Blev det några inställningar ändrade i någon patch på Hon? Vad ska jag göra?

Jag har samma problem, spikes och fryslagg precis som du.... jag har också tillräckligt bra dator och Internetuppkoppling. Skitkonstigt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in