Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2009-08-05, 22:26
  #1201
Medlem
anooonyms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grizly
jag stod vid trädet mina creeps spawnar en bit bort och fortsätter till deras lanes. 3 teammates var döda och 1 en bit bort påväg tillbaka.

Hade jag inte stått där hade han vunnit direkt. nu delya jag vinsten med hela 5 sekunder.

1.5k är fortfarande OP för en skill, lategame elr ej.

hans ulti varierar med hans egna dmg ?
i så falla kanske han har 200+ dmg, sedan gör väl ultin också skada och allting fokuseras på din gubbe. är du sedan en low hp hjälte som inte ska vara i melee alls så är det helt icke-svårt att förstå att han SKA döda dig snabbt som attan.

hade han varit mot en str hero med bra eq hade den skillen inte känts så mycket, och då är den plötsligt UP ? (under powered)
Citera
2009-08-05, 22:29
  #1202
Moderator
Snuffelbutts avatar
ALL HAIL, ASSASINS SHROUD! Räddaren av låg-hp-carrys sen 1849. Speciellt dom utan escape. Assanins shroud GJORDES SPECIFIKT för MOON! Det är inget snack om saken, har man inte den förtjänar man ett stycke flaska i analen.
Citera
2009-08-05, 22:31
  #1203
Avstängd
Grizlys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anooonym
hans ulti varierar med hans egna dmg ?
i så falla kanske han har 200+ dmg, sedan gör väl ultin också skada och allting fokuseras på din gubbe. är du sedan en low hp hjälte som inte ska vara i melee alls så är det helt icke-svårt att förstå att han SKA döda dig snabbt som attan.

hade han varit mot en str hero med bra eq hade den skillen inte känts så mycket, och då är den plötsligt UP ? (under powered)

visst, snabbt. men det är löjligt fort och mycket. jag står fast vid att den bör sänkas på något sätt.
Citera
2009-08-05, 22:32
  #1204
Avstängd
Grizlys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snuffelbutt
ALL HAIL, ASSASINS SHROUD! Räddaren av låg-hp-carrys sen 1849. Speciellt dom utan escape. Assanins shroud GJORDES SPECIFIKT för MOON! Det är inget snack om saken, har man inte den förtjänar man ett stycke flaska i analen.

^^
Citera
2009-08-05, 22:36
  #1205
Moderator
Snuffelbutts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grizly
^^

Med tanke på att den är så FUCKING imba att den BRYTER swiftblades ulti är det DÅRSKAP att inte handla den när man möter honom... så ^^ på dig!
Citera
2009-08-05, 23:25
  #1206
Medlem
anooonyms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snuffelbutt
Med tanke på att den är så FUCKING imba att den BRYTER swiftblades ulti är det DÅRSKAP att inte handla den när man möter honom... så ^^ på dig!

THIS IS MADNESS!
Citera
2009-08-05, 23:38
  #1207
Avstängd
Nykiss avatar
Swiftblade är ju sinnessjukt kul imo. Jag brukar köpa 2x circlets, tango, mana och en hp pot i början. Sen lanar jag helst med någon som har stun/slow (ganska uppenbart) och försöker få first blood. Ibland går det, ibland går det inte. Sen brukar jag skaffa en lifetube och roama lite. Ultin är helt underbar, nuff said . Hela tiden när jag gankar nån så backar dom, då är det ett drömläge att sätta up ultin och se han hoppa runt som en halvgalen kanin. Han har fått upp mina stats om jag säger så, efter jag kört support ganska mycket.
Citera
2009-08-06, 01:04
  #1208
Medlem
Ophes avatar
En liten undran; hur hög apm har ni andra? Jag ligger på 130-140 apm vilket känns sjukt ineffektivt. Sista matchen nu hade jag tryckt över 12000 gånger, var faktiskt trött i ringfingret (höger musknapp) efter matchen
Citera
2009-08-06, 01:08
  #1209
Moderator
Snuffelbutts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ophe
En liten undran; hur hög apm har ni andra? Jag ligger på 130-140 apm vilket känns sjukt ineffektivt. Sista matchen nu hade jag tryckt över 12000 gånger, var faktiskt trött i ringfingret (höger musknapp) efter matchen

Beror på matchen, men sällan över 100, mer än så är bara onödigt
Citera
2009-08-06, 02:44
  #1210
Medlem
Nisseman-s avatar
Swiftblade är absolut inte op. eazmode att kontra honom.
Citera
2009-08-06, 03:23
  #1211
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ophe
En liten undran; hur hög apm har ni andra? Jag ligger på 130-140 apm vilket känns sjukt ineffektivt. Sista matchen nu hade jag tryckt över 12000 gånger, var faktiskt trött i ringfingret (höger musknapp) efter matchen

Varför bry sig om apm? det viktigaste är att du klarar av allt du ska göra, att du sedan har spammat knappen 2 gånger eller 10 för att klara av det spelar ingen roll.
Citera
2009-08-06, 04:03
  #1212
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ophe
En liten undran; hur hög apm har ni andra? Jag ligger på 130-140 apm vilket känns sjukt ineffektivt. Sista matchen nu hade jag tryckt över 12000 gånger, var faktiskt trött i ringfingret (höger musknapp) efter matchen

Min apm ligger på 138/m i snitt per match, jag lovar dig, mer än så behöver du inte.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback