2013-01-13, 02:49
Medlem
Fasads avatar
Shadow Moses - nu på spotify!
Citera
2013-04-02, 16:03
Medlem
Sempiternal nu ute, annorlunda men efter ett par lyssningar så gillar jag den skarpt.
Citera
2013-04-03, 14:16
Medlem
MeTaLRubEuSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Athena.
Sempiternal nu ute, annorlunda men efter ett par lyssningar så gillar jag den skarpt.

Den växer helt klart men tycker fortfarande att många spår är tråkiga
Citera
2013-12-14, 01:13
Medlem
SleighBellss avatar
Såg dom i Sthlm12/5 och det var riktigt packat med folk, blev förvånad över hur mycket småtjejer som var där. Rätt trevlig stämning kändes som dom flesta tog i för kung och fosterland, blev dock utknuffad rätt omgående då folk crowdsurfade så inåt helvete precis där jag ställt mig.

Nån som vet när dom kommer till Sverige nästa gång?
Citera
2013-12-15, 19:44
Medlem
Stjaertsmoers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SleighBells
Såg dom i Sthlm12/5 och det var riktigt packat med folk, blev förvånad över hur mycket småtjejer som var där. Rätt trevlig stämning kändes som dom flesta tog i för kung och fosterland, blev dock utknuffad rätt omgående då folk crowdsurfade så inåt helvete precis där jag ställt mig.

Nån som vet när dom kommer till Sverige nästa gång?

Bråvalla i sommar är deras nästa besök i vårat land.
Citera
2013-12-22, 00:58
Medlem
iC0REs avatar
Show me a reason to give a solitary fuck about your god damn beliefs
Citera
2013-12-22, 01:03
Medlem
Nemesis1s avatar
Jag är väl inte så förtjust i metalcore och sånt i vanliga fall, men "Crucify Me" är ju helt underbar... Väldigt melodiös och vacker men samtidigt väldigt tung också... "Don't Go" är också bra! Lights, som gästsjunger på båda låtarna, borde nästan gå med i bandet på heltid! =)
Citera
2014-10-19, 21:42
Medlem
Fick reda på detta nu tyvärr men men.. BMTH kommer att spela på Wembley i London den 5 december! Hur jävla grym kommer inte den spelningen att vara? När det är konserter får det plats ~75000 pers där (sitt- och ståplatser inräknat)! Och såklart finns det bara sittplatser kvar (rätt väntat).. Annars hade jag lätt tagit en sväng till London!
Någon här på FB som ska dit?
Citera
2014-10-20, 01:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av flashexperten
Fick reda på detta nu tyvärr men men.. BMTH kommer att spela på Wembley i London den 5 december! Hur jävla grym kommer inte den spelningen att vara? När det är konserter får det plats ~75000 pers där (sitt- och ståplatser inräknat)! Och såklart finns det bara sittplatser kvar (rätt väntat).. Annars hade jag lätt tagit en sväng till London!
Någon här på FB som ska dit?

Antar att det är wembley arena och inte wembley stadium. Wembley arena tar runt 13.000.. Ytterst få artister som spelar på Wembley stadium
Citera
2014-10-20, 10:48
Medlem
Stjaertsmoers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av borjeboy
Antar att det är wembley arena och inte wembley stadium. Wembley arena tar runt 13.000.. Ytterst få artister som spelar på Wembley stadium

Tar Wembley Arena så jävla många? BMTH har spelat där förut om jag inte missminner mig.
Citera
2014-10-20, 20:55
Medlem
Kollade upp det igen. Ni har rätt, klart det är Wembley Arena och inte Stadium. Tänkte gärna att dem inte skulle spela inför 70k pers..
Citera
2014-10-22, 00:21
Medlem
Jontalinens avatar
Nya låten Drown är för övrigt det sämsta jag hört på flera år.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in