Flashback bygger pepparkakshus!
2009-06-26, 11:28
Medlem
sekias avatar
Har gjort några sökningar men hittade ingen dedikerad tråd för detta.

BFHeroes har nu blivit öppen beta och samtliga som vill kan joina spelet, själv har jag kört det i några månader nu och det är helt galet roligt. Hittills har det bara blivit på en PC då jag tappade min iMac och efter div. problem så fick jag tillbaka en ny igår. Nu har problemen bara hopat sig på hög.

Polare till mig har fått till det både i VMWare och Parallels, det förstnämnda med en hel drös med buggar och allmän sämst prestanda och i Parallels så funkar det la hyfsat men går inte att köra på något annat än low för honom och ser kasst ut i allmänhet. Jag får igång klienten i Parallels och den får upp loading screen för spelet men då lägger allting ner helt plötsligt.

Crossover har ännu ingen fått igång BFHeroes på vad jag vet.

Det enklaste alternativet är att köra Bootcamp där det nog lär funka bäst, men jag har bestämt mig för att jag inte vill besmitta min iMac med en hel kopia av Windows på den, så det är inget alternativ för mig.

Hur har ni nått bästa lösningen? Kanske någon känner en snubbe på EA som faktiskt kan säga när spelet kommer till Mac även? De har ju gått ut tidigare att ALLA deras spel ska komma till både PC och Mac men det verkar inte vara så i detta fallet.
Citera
2009-06-26, 11:36
Medlem
Hur skaffar man BF heroes!? Jag klickar hela tiden på Sign Up for Beta
men det blir bara Access denied.

Släppte dom bara betan till ett viss antal?
Eller jag kanske inte behöver vänta så länge tills RTM kommer?
Edit: Förlåt att jag frågar.
Citera
2009-06-26, 11:44
Medlem
sekias avatar
Haha ingen fara, klart man ska kunna snacka BFHeroes i en BFHeroestråd

Jag vet faktiskt inte, men på forumen har de gått ut med att den är öppen för alla, så allt borde funka bra. Däremot har de haft lite databasproblem och serverproblems i allmänhet så kan vara så att de börjar leka spöken
Citera
2009-06-26, 12:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sekia
Haha ingen fara, klart man ska kunna snacka BFHeroes i en BFHeroestråd

Jag vet faktiskt inte, men på forumen har de gått ut med att den är öppen för alla, så allt borde funka bra. Däremot har de haft lite databasproblem och serverproblems i allmänhet så kan vara så att de börjar leka spöken
Är det PB kanske?
Citera
2009-06-26, 12:50
Medlem
sekias avatar
Jag får också fel att jag inte är auktoriserad.

Men en grej kan faktiskt vara att du måste skapa ett EA-Account och logga in på det INNAN du trycker på Sign up for beta - det kanske hjälper.

För att lira måste man ha ett EA Account och sedan binder man BFH kontot till det för att kunna köra igång.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in