2009-06-26, 18:03
Medlem
SpirituzSanctis avatar
Snart har jag tappat tron i flaChback...
Ingen har sagt nått om trams! vem fan har sagt att det skulle bara bli massa trams i tråden, visst så finns det spammare och idioter som inte har nått att göra.... men själv så tror jag att det kan komma upp riktigt intressanta disskutioner...

Ge det ett försök... fixa tråden, ha den öppen i några dagar, sen om det blir för mycket trams lr bara spårar ut totalt så är det väll inte dödligt att slänga skiten!!! då blir alla nöjda...

Men bara för att man bara har ca 100 inlägg så ska man väll inte tas seriös eller bli lyssnad... Känns nästan så här på flashback på sistonde

Give it one shot! if it miss, yeah we lose... But if it hits??

Peace V
2009-06-26, 18:06
Medlem
Ödlans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SpirituzSancti
Ingen har sagt nått om trams! vem fan har sagt att det skulle bara bli massa trams i tråden, visst så finns det spammare och idioter som inte har nått att göra.... men själv så tror jag att det kan komma upp riktigt intressanta disskutioner...

Det var ju precis vad TS föreslog:

Citat:
Ursprungligen postat av ZloH
Varför skulle inte en sådan tråd få finnas där man skapar en härlig stämning där olika medlemmar bara skriver av sig utan att det blir massa med trams så som: "4i2rjffjr2jf".
2009-06-26, 18:06
Medlem
orkarNs avatar
Citat:
Snart har jag tappat tron i flaChback...

Ge det ett försök... fixa tråden, ha den öppen i några dagar, sen om det blir för mycket trams lr bara spårar ut totalt så är det väll inte dödligt att slänga skiten!!! då blir alla nöjda...

Men bara för att man bara har ca 100 inlägg så ska man väll inte tas seriös eller bli lyssnad... Känns nästan så här på flashback på sistonde

Give it one shot! if it miss, yeah we lose... But if it hits??

Peace V
Du kan inte "tas seriös eller bli lyssnad" för att du inte förstår. Tråden du eftersöker finns i Laidback.
2009-06-26, 18:07
Medlem
SpirituzSanctis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ödlan
Det var ju precis vad TS föreslog:

nää va.. jag o ts är på samma sida

Peace V
2009-06-26, 18:10
Medlem
SpirituzSanctis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av orkarN
Du kan inte "tas seriös eller bli lyssnad" för att du inte förstår. Tråden du eftersöker finns i Laidback.

Vem skulle dö av ETT försök?
Det ända som kostar er är tiden det tar att ta bort tråden...
Så jag förstår inte varför ni är så emot?

Det är som att övertala en sosse att röka en joint

Många gånger så måste man försöka för att lyckas...

Peace V
2009-06-26, 18:18
Medlem
orkarNs avatar
Citat:
Vem skulle dö av ETT försök?
Det ända som kostar er är tiden det tar att ta bort tråden...
Så jag förstår inte varför ni är så emot?

Det är som att övertala en sosse att röka en joint

Många gånger så måste man försöka för att lyckas...

Peace V
Men din jävla haschtomte, återkom när du inte är stenad så kanske du förstår vad fan det är jag säger. Tramstrådar finns i Laidback. Tramstrådar finns i Laidback. Tramstrådar finns i Laidback. Tramstrådar finns i Laidback. Bra så?

Ovanstående skrivet av användaren orkarN. Moderatorn orkarN har gått och dödat en gullig hund.
2009-06-26, 18:30
Medlem
snapcases avatar
Fy fan vad jag hatar sommarlovet... "Nu vill vi ha chattrådar i forumet!"
Tramsande småungar.
2009-06-26, 18:33
Medlem
SpirituzSanctis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av orkarN
Men din jävla haschtomte, återkom när du inte är stenad så kanske du förstår vad fan det är jag säger. Tramstrådar finns i Laidback. Tramstrådar finns i Laidback. Tramstrådar finns i Laidback. Tramstrådar finns i Laidback. Bra så?

Ovanstående skrivet av användaren orkarN. Moderatorn orkarN har gått och dödat en gullig hund.

Stackars hund

JAG VET!!!! Men som ts har sagt och som jag har skrivit i tidigare inlägg så har inte alla tillgång in dit!!!! Laidback är som systembolaget, många som inte är 21 men ändå tillräkligt mogna får hitta på nått annat sätt att skaffa dricka...

Det är nästan det som är målet med denna såkallade wannabe laidback tråden, att göra så att personerna som inte kommer in oxå få ha det roligt!

Kan inte fatta att efter alla mina inlägg så är det ingen som förstår vad fan man menar...

PS: Im not high yet...

Peace V
2009-06-26, 18:34
Medlem
SweTechs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snapcase
Tramsande småungar.

Om det bara vore den här tråden..
Kolla in i t.ex Arbetsliv och Studier eller helvetet själv, Datoranvändning - Windows..
2009-06-26, 18:34
Medlem
SpirituzSanctis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snapcase
Tramsande småungar.

Vare sig vi är 2 eller 89 år så är alla människor lika värda...

Peace V
2009-06-26, 18:35
Medlem
SweTechs avatar
Citat:
Stackars hund

JAG VET!!!! Men som ts har sagt och som jag har skrivit i tidigare inlägg så har inte alla tillgång in dit!!!! Laidback är som systembolaget, många som inte är 21 men ändå tillräkligt mogna får hitta på nått annat sätt att skaffa dricka...

Det är nästan det som är målet med denna såkallade wannabe laidback tråden, att göra så att personerna som inte kommer in oxå få ha det roligt!

Kan inte fatta att efter alla mina inlägg så är det ingen som förstår vad fan man menar...

PS: Im not high yet...

Peace V

Seriöst, läs alla inlägg i tråden förutom dina egna och trådskaparens.
Sen tar du och använder sökfunktionen för att ta reda på varför laidback finns.

Förstår du fortfarande inte då så skicka ett PM så ska jag försöka rita en bild åt dig.
2009-06-26, 18:42
Medlem
Ett Hunds avatar
Vill man chatta och/eller tramsa så gör man det i Laidback, end of story.

Tråd låst.

/Moderator
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in