Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2009-06-24, 23:15
Medlem
jansson_s avatar
Tjo. Sen jag uppdaterade till windows 7 så har vissa 1080p filmer laggat så mycket att det inte går att kolla på dom. Kan dock kolla helt laggfritt på vissa. Mest problem är det med MKV filer. Kör med Coreavc och vlc, mp classic

Om nån säger att hårdvaran inte klarar det så Kör jag far cry 2 i 1600 × 1200, 2+aa, allt på very high så TROR inte det är hårdvaran iallafall=)

Varför har det försämmrats så mycket?
Citera
2009-06-25, 00:18
Medlem
cannaBes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jansson_
Tjo. Sen jag uppdaterade till windows 7 så har vissa 1080p filmer laggat så mycket att det inte går att kolla på dom. Kan dock kolla helt laggfritt på vissa. Mest problem är det med MKV filer. Kör med Coreavc och vlc, mp classic

Om nån säger att hårdvaran inte klarar det så Kör jag far cry 2 i 1600 × 1200, 2+aa, allt på very high så TROR inte det är hårdvaran iallafall=)

Varför har det försämmrats så mycket?
Använder du drivrutinerna som Windows föreslog eller har du installerat dom manuellt från nvidia eller ati? Om du lät Windows välja så kan du prova att avinstallera dom och lägga in dom senaste från tillverkarhemsidan istället.
Citera
2009-06-25, 20:59
Medlem
jansson_s avatar
Jag har inget från microsofts drivrutins uppdatering bara från skivor/internet=)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in