2009-06-24, 22:09
Medlem
cheeffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mittlivsomhund
Har inte sett det på andra forum, därför min... ''fördom''

Finns "nationalister" på alla forum, ung.se osv

Har läst den briefa historien, men tyckte inte den besvarade en enda av mina frågor

Jaha jag tyckte det stod ganska bra om hur, när, var, varför osv. Sen vet jag inte varför nazister, knarkare och hackers hänger här då jag inte är något av dom, dom är väl som alla andra, några i mängden. Sen kanske vissa typer av människor märks mer här då det är lite mer öppet än på andra forum? (?= ärligt talat så hänger jag knappt på nått annat forum så kanske är lika öppet där?)
Citera
2009-06-24, 22:38
Medlem
b0gfettos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SweTech
Jag tror att flashback är unikt på det sättet att man låter alla få lägga fram sina åsikter.
Självklart finns det andra forum med invandrarkritiker och/eller nazister, däremot tror jag inte att du på dom ställena ser några åsikter från deras motpart.

Jag kan ha fel men jag känner inte till något annat forum där alla diskuterar på lika villkor.

Det enda unika är att detta är ett öppet forum då flera forum som tillåter dessa diskussioner från båda sidorna har registreringstvång då diverse lagar undviks då.
FBs rykte gör självklart att fler drar sig hit för att prata om detta, på både gott och ont.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in