Flashback bygger pepparkakshus!
2009-06-24, 20:01
Medlem
Ziffis avatar
Har haft problem nu ett tag med lite olika saker:

1. Min systemåterställning fungerar inte. Jag kan välja återställningspunkter och allt, men när jag ska trycka på "nästa" knappen så händer inget alls. Har prövat flera återställningspunkter men ingen fungerar.

2. När jag kopplar in t.ex. min digitalkamera eller mp3, så låter det som om jag kopplar in en ny enhet, men ingen enhet visas i den här datorn... Dock så syns kameran i enhetshanteraren och där står det att allt fungerar korrekt... Har också laddat ner nya drivrutiner men detta hjälper inte alls.

Det var när kameran inte ville synas som jag skulle göra en systemåterställning, men så gick inte det heller, så det känns på något sätt som om dessa problem kanske hör ihop : /

Hoppas nu att någon kan ha en idé om vad jag skall göra för att rätta till dessa problem.

Tack på förhand
Citera
2009-06-25, 00:28
Medlem
Syns mp3 spelaren i disk hanteraren?
Citera
2009-06-25, 16:09
Medlem
Ziffis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av krister90
Syns mp3 spelaren i disk hanteraren?

Japp
Citera
2009-06-25, 20:38
Medlem
Går det att lägga till en enhetsbetekning på den i disk hanteraren?

Finns det några felmedelanden på den i diskhanteraren?
Citera
2009-06-28, 12:30
Medlem
Ziffis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av krister90
Går det att lägga till en enhetsbetekning på den i disk hanteraren?

Finns det några felmedelanden på den i diskhanteraren?

Finns inga felmeddelanden, men det där med enhetsbetekning vet jag inget om.. Hur kollar man det?
Citera
2009-06-28, 13:44
Medlem
liknande fel för mig också på min stationära, står att någonting om n-enhet som exkluderats eller nått när jag försöker med systemåterställning?
Citera
2009-06-28, 16:59
Medlem
Ziffis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av metodmannen
liknande fel för mig också på min stationära, står att någonting om n-enhet som exkluderats eller nått när jag försöker med systemåterställning?

Hmm, okej... För mig står det ingenting alls, det går inte att trycka på nästa helt enkelt. sjukt konstigt och störigt..
Citera
2009-06-28, 18:30
Medlem
Har du felsäkert läge på datorn, försök då med systemåterställning där.
Citera
2009-06-28, 22:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av margrehte
Har du felsäkert läge på datorn, försök då med systemåterställning där.
nope, funkade inte för mig iaf...
Citera
2009-07-02, 01:31
Medlem
Högerklicka på partitionen i disk hanteraren och välj "lägg till enhets betekning" (tror att det kallas så iallafall är lite osäker).
Citera
2009-08-28, 19:32
Medlem
Ziffis avatar
Märkte nu att diskarna som jag kopplar in inte alls syns i diskhanteraren, som jag tidigare sade...
Det är så sjukt skumt, har en ny telefon som jag kopplade in till datorn nyss.. Allt gick som vanligt, och tillslut så stod det "....blabla du kan nu använda den nya flyttbara disken..." eller något liknande. Men sen när jag gick in i den här datorn så finns den inte där, men som vanligt så syns den i enhetshanteraren där det står att den ska funka korrekt...

Blir så sjukt jävla irriterad på detta, kan inte lägga in bilder från kameran eller lägga över musik till mobilen...

Snälla om någon vet vad som kan vara felet, say it!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in